Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skype VS MSN?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 17. Feb 09
Indlæg ialt: 1078
Fra  Wellness Guiden - Selvstændig Herbalife forhandler Skrevet kl. 13:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad bruger i ? Skype? MSN? Eller måske begge dele?  
Hvad er godt og hvad er skidt?

Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Mar 10
Indlæg ialt: 695
Skrevet kl. 13:42

Jeg skiftede til Skype for små 3 år siden, og fortryder det ikke et sekund. I dag bruger jeg slet ikke MSN. Overvejende fordi, at jeg blev træt af alle de "gamle kontakter" jeg aldrig havde kontakt til mere, som lå at rodede rundt, alle de som havde virus og sendte ubrugelige spam links, og andet i den dur. Derudover synes jeg Skype er et super godt værktøj, som bare fungerer

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:51

Jeg bruger begge. Men bruger så heller ikke standard MSN programmet, men Adium som er langt bedre I min mening. I Adium sidder jeg os på IRC.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:01

Så afgjort Skype, alene af den grund som Anders beskriver mht. de spam og virus. Første gang hopper man på den når en "ven" skriver til en hvis man ikke er årvågen. Nu var det en "ven" jeg ikke havde hørt fra i årevis der pludselig spurgte mig på Engelsk om jeg lige ville prøve et test han selv han udført. Velvidende det var en robot der skrev prøvede jeg skrive til ham uden at åbne testen, robotten blev ved med svare i Øst når jeg spurgte i Vest (eller er det omvendt når man er i Østen?)

Vi bruger Skype meget når vi skal fremvise produkter live direkte fra f.eks en fabrik, desuden er samtalerne krypteret og man kan snakke forretning i fred.

Desuden kan man se sine beskeder på alle sine enheder, hvilket er rart når man skifter fra telefon til tablet og PC.

Fra Haderslev
Tilmeldt 25. Aug 08
Indlæg ialt: 84
Fra  Sundtema.dk Skrevet kl. 14:26

Bruger kun MSN. Er egentlig okay tilfreds, men kan da høre at man skulle tænke over at skfite til skype.

Hvis man lige ser bort fra spamming, hvad er så de ekstra fordele ved skype fremfor MSN?

sundtema.dk har stor viden om sund mad, livsstil og artikler om fødevarer

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:41

Skype er vel mere en fælles enhed, idet f.eks i Asien bruge visse lande MSN, andre YM, QQ og hav de ellers hedder, Skype kender alle og jo jeg ved godt MSN & YM arbejder sammen.

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 15:00

bruger desværre begge dele.

skype er jeg nødt til at bruge fordi jeg har en stak kunder på det.

ulempen ved skype er at protokollen er så hemmelig at man ikke kan få andre klienter end den officielle til linux, som jeg synes dårligt om.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:43

Jeg bruger begge dele, Når jeg skriver med firmaer i kina, er det kun nogle af den som bruger skype, og nogle som bruger msn. Derfor bruger jeg begge dele

Fra København
Tilmeldt 7. Oct 07
Indlæg ialt: 680
Fra  Safegear ApS SorteSokker.dk Skrevet kl. 14:08

Brugte MSN i starten af 00'erne men i 07 skiftede jeg til Skype og det er hverdagsbrug nu. Det er let at ringe til kollegaer, sende links osv.. Desuden når man projektstyrer mange programmører etc. i Kina, Pakistan osv, ja så er det rart og nemt hurtigt at bruge skype og lige "ringes ved".

Dbh. Yngvi

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 01:30

Kun Skype... MSN har ik rigtig formået at følge med tiden, da de er blevet overhalet indenom af f.eks FB, Twitter, foraer mm. 

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)