Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bliv Skribent

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 13:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej unge helte, 

Hvis nogle af jer godt kunne tænke sig at tjene penge hjemmefra ved at skrive spændende artikler om alt mellem himmel og jord, så må i gerne læse med på følgende link :-) 

Bliv skribent og tjen penge hjemmefra 

God Søndag Yes

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Tilmeldt 21. Apr 10
Indlæg ialt: 613
Skrevet kl. 13:28

Du er meget fattig med informationer om hvad du vil betale folk for sådan et arbejde?

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 13:47

Hvilket skam er helt bevidst :-) 

Som grundregel vil lønnen være mellem 100-180,- i timen, men afhænger af om man egner sig til at være skribent. Udbetaling sker som honorar medmindre man har egen virksomhed, så kan det ske via faktura derfra.  

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Fra Assens
Tilmeldt 9. Jun 10
Indlæg ialt: 839
Fra  S17 Skrevet kl. 13:48

Jeg vil også gerne vide, om der er nogen aldersbegrænsing, og hvad den så ligger på?

Følg med på min blog omkring økonomi, crowdlending og det at være ung investor

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 13:56

Hej Frederik, 

Egentlig går jeg efter +17 eller dem som er igang med 2'år på deres ungdomsuddannelse. Jeg har dog også tekster jeg skal have skrevet, som ikke er til mine kunder, der vil jeg ikke have noget problem i at du er 14 år - du bliver selvfølgelig vurderet på samme præmisser som alle andre, men hvis du er dygtig til hvad du laver, så er det helt cool med mig Skype-Wink

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 13:57

Er det ikke en lidt underlig ting at kræve at man skal bruge Microsoft Office Word når man sagtens kan bruge Open Office Writer til det samme ?

Ikke fordi jeg vil ansøge, da jeg ikke har HHX eller lignende og derfor ingen karakter derfra :)

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 14:03

Hej Kim, 

Som udgangspunkt kan du have ret, men nogle af teksterne er der guides til, da de skal opsættes på nogle helt bestemte måder - derfor er valget word. Ganske enkelt fordi jeg ikke gider til at lave mere end en beskrivelse, hvis man selv kan finde ud af det i et andet program, så har man med garanti også kompetencerne til selv at kunne i word og derfor er det for såvidt ikke så vigtigt :) 

Det er det samme med karaktererne, altså man kan uden tvivl være dygtig uden at have gået på gym eller hhx, det er mere et udtryk for at det basale skal være på plads Yes

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)