Læst i erhvervsbladet at danskewebshop ejere ikke udvider og sælge til kunder i udlandet fordi fragtpriser i danmark er alt for høje.
Danske webshop ejere der sælger nogle af deres varer i udlandet har valgt at etaplerer lagerplads i udlandet. Det vil sige at vi går glip af danske arbejdspladser og vækst.
Har selv gået at leget med en ide, om at starte noget op der kunne give lidt konkorrance til DPD,GLS og postdanmark, for det er jo snart i eneste pakkedistributører i danmark er sender til udlandet.
Men så læste man at billig pakkepost er gået konkurs. SÅ blev jeg lidt trist for så ser det ud til at min ide ikke ligefrem er nogen god ide.
Vil jeg også... Men man får lige et lille chok at man læser der ikke er konkorrance nok på pakkemarkedet. og bagefter læser man at billig pakkepost er gået konkurs.
Men okey de leverede jo heller ikke ud over landets grænser.
Det er ikke kun det , dansk kunder er lidt mere krævende end andre land ,og er for lille land til og har de stor ind . Billige pakkepost startet med forkert fod ind. for mange begynder fejl .Jeg har koncept klar nu , mangler lidt sidste finish .
Det er ikke kun det , dansk kunder er lidt mere krævende end andre land ,og er for lille land til og har de stor ind . Billige pakkepost startet med forkert fod ind. for mange begynder fejl .Jeg har koncept klar nu , mangler lidt sidste finish .
okey, tja går selv med ideer. men ville da gerne finde nogle sparringspartnere.
Det ville være et godt initiativ, og hvis du knokler bagdelen ud af bukserne, kan det sikkert godt lykkes. Der er mange, som er trætte af det kongelige danske Post- og Telegrafvæsen.