Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

konstruktiv kritik modtages

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Aarhus C
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 684
Fra  1337 ApS Skrevet kl. 10:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars

Søger du stadig en tekstforfatter? Hvis du sender mig en mail på lars @ ldronline . dk eller en privatbesked så kan jeg give det videre til min kæreste, der netop har startet tekstforfatter-virksomhed :-)

Mvh
Lars

Tilmeldt 16. Mar 06
Indlæg ialt: 851
Skrevet kl. 11:04

Hej Lars,

Jeg synes du som nybegynder er sluppet ganske pænt fra at lave siden. Den er fin og udstråler seriøsitet. Jeg har et par punkter jeg synes du skal kigge på:

1. Skrifttype. Vælg en anden. På min skærm er den meget "ulden" og svær at læse
  2. Mellemrum. Nogle steder har du store mellemrum mellem linierne/teksterne. Prøv at begrænse dem. I WordPress kan du lave linieskift med ved at trykke på <ENTER> eller <SHIFT>+<ENTER>. Prøv at leg lidt med det...
  3. E-mail adresser. En GMail e-mail adresse udtrykker ikke seriøsitet. Få oprettet e-mail adresser med domænet i. F.eks. lars@sikkerhedsteamet.dk
  4. Stavekontrol. Kør dine tekster igennem f.eks. Word's stavekontrol eller få nogen til at hjælpe dig.

Håber du kan bruge ovenstående...

Tilmeldt 30. Jan 12
Indlæg ialt: 152
Fra  sikkerhedsteamet Skrevet kl. 11:10
Det kommer helt an på prisen :-) søger egentlig mere noget seo hjælp og hjælp til at smide link ind til facebook
Side 2 ud af 2 (13 indlæg)