Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Køb fra udlandet, tror jeg vil prøve!

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Jun 09
Indlæg ialt: 941
Fra  Grønlund Web Skrevet kl. 22:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Jep, det gør de. Du kan evt. også vælge andre fragtselskaber end det der er gratis. Så går det også hurtigere.

Fra Stege, Sydsjælland
Tilmeldt 31. Mar 11
Indlæg ialt: 418
Skrevet kl. 22:32

tror de er blevet slettet af admin -.-?

Men tak for dem, synes aliexpress, der skal man jo købe 1000stk, før det kan betale sig.

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 22:43

Jeg har selv handlet en masse ubrugelige genstande hos Dealextreme - følg linket og tjek 2/3 nede på siden for en yderligere forklaring af toldreglerne.

Du kan også kigge på den her lignende side. :-)

Fra Stege, Sydsjælland
Tilmeldt 31. Mar 11
Skrevet kl. 22:46

okay, nice nok.. men er man 100 % sikker på det er falske varer? har set nogle øreringe fra hello kitty, til omkring 10 kroner pr par.?

- går ikke med sådan noget bare rolig. ;-).

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:50

Altså tingene bliver jo lavet i et andet samfund end vores. Ting koster ikke særlig meget dernede.
Jeg tror ikke at alt er falsk, men der er en del der er.

MVH
Casper Jensen
www.pengetjen.dk 

Fra Stege, Sydsjælland
Tilmeldt 31. Mar 11
Skrevet kl. 23:51
Fra Stege, Sydsjælland
Tilmeldt 31. Mar 11
Skrevet kl. 11:30

Nogen som kan svare mig på, om jeg kan købe som privat person??

Fra Stege, Sydsjælland
Tilmeldt 31. Mar 11
Skrevet kl. 11:35

fra aliexpress.?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:01

Når du køber fra Kina er de fløjtende ligeglade med om du er privat person, ApS, enkeltmandsfirma osv. de vil bare se nogle gryn og her ikke snak om risgryn. Nu skal du så blot lige vide at f.eks Hello Kitty er et af de største brand her i Asien og de fleste du ser på steder som Alibaba er kopier og dermed ulovlige. Desuden er kvaliteten for det meste til røde ører (læs nikkel allergi)

Desuden er der endda rigtig mange scams på sider som Alibaba selvom de prøver virke troværdige med guld forhandlere osv.

Jeg snakkede med en fyr i Kina der havde fået hele sit site kopieret, alle varer, selv adressen osv, men når folk sendte penge var de tabt og der gik nogen tid inden han opdagede det og svindleren var naturligvis over alle rismarker.

I Kina går rigtig meget forretning ud på at snyde hvor man kan og det er rigtig svært at handle med dem.

Hvis et produkt koster 100 kr i Danmark, kan det tit hvis ikke altid betale sig betale 10 kr fremfor 8 kr, idet du får så meget kvalitet ekstra for de sidste 2 kr.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12910
Skrevet kl. 18:21

Jeppe Deele:
nogen som kan hjælpe mig med at svare på om de her er fake, og om man godt må købe dem og sælge dem?

Nej du må ikke for du er hverken moms eller importører registreret.  Tidligere skrev du at du ville købe ting til eget brug ....  er du nu begyndt at gå med øreringe ??

Sælger du øreringe uanset om du er registreret eller ej, er det dit der er ansvarlig for at smykkerne ikke er sundhedsskadelige (nikkel allergi.).

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)