Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Wordpress side ikke indexeret efter to uger

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 4. Feb 12
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 20:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg har lavet denne side på engelsk Jombag.com Men den er stadig ikke indexeret efter to uger. Alle andre sider jeg har, er altid blevet fundet efter nogle få dage. Jeg har lavet links til siden og har tilmeld rss feed til kataloger. Men intet har hjulpet!

Er en der kan fortælle mig hvad der kan være galt?

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 20:42

Hej Tina

tålmodighed :) Det skal nok komme, har hørt folk efter en mdr stadig ikke er indexeret..

Har selv 2 nye sider der ikke er indexeret endnu :) Men min side her på amino blev det efter 2 døgn :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:49

Hej!

Prøv for en sikkerheds skyld at tage et kig på Indstillinger > Privatliv! :-)

Ha' en super dag. 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:50

back links historie siger den har været sidste år oppe på 1000 back links og nu er alle væk , det tror jeg ikke er ideelt, når google kigger på et nyt domæne, det er nærmeste først gang jeg har set en side miste så mange links 

tjeck back links historien her skal man oprette en konto, for at se det samme som mig og det er gratis , jeg tror det er en af grunden, det er måske hele grunden , men jeg tror du sagtens kan få den i google men det går sikkert lidt længere tid , men har aldrig set før sådan et eksempel her så jeg er ikke 100% sikker 

man siger normalt google ser ny siden and i starten , nu har du købt et gamle domæne der lige har mistet massevis back links ,jeg er ikke sikker hvordan google kigger , når man overtager en side , mister masser links , det er jo et helt domæne for dig , måske kan en anden ekspert svare mere sikkert end mig, men jeg tror det betyder noget, men jeg er ikke hel sikker 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 4. Feb 12
Skrevet kl. 20:57

Ebbe Hansen:

Hej!

Prøv for en sikkerheds skyld at tage et kig på Indstillinger > Privatliv! :-)

Ha' en super dag. 

Hej Ebbe,

Tak for tippet. Havde faktisk ikke engang set efter i indstillingerne :0) Alt er dog iorden, så det er ikke der det er galt!

Og en  fantastisk dag til dig også!

Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 2189
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 20:59
Tilmeldt 4. Feb 12
Skrevet kl. 21:01

Mikael christiansen:

tjeck back links historien her skal man oprette en konto, for at se det samme som mig og det er gratis , jeg tror det er en af grunden, det er måske hele grunden , men jeg tror du sagtens kan få den i google men det går sikkert lidt længere tid , men har aldrig set før sådan et eksempel her så jeg er ikke 100% sikker 

Hej Mikael,

Tusind tak for linket. Ja måske det er der skoen trykker? Det er et gammelt domæne som jeg har overtaget. Jeg kan godt se at det er gået fra 1200 links ned til 300 på den tid det ikke har været aktivt.

Tror du virkelig at Google vil straffe for det?

Tusind

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:04

Tina B:

Mikael christiansen:

Hej Mikael,

Tusind tak for linket. Ja måske det er der skoen trykker? Det er et gammelt domæne som jeg har overtaget. Jeg kan godt se at det er gået fra 1200 links ned til 300 på den tid det ikke har været aktivt.

Tror du virkelig at Google vil straffe for det?

Tusind

jeg tror lidt men ikke noget som betyder flere måneder ekstra tid måske et par uger , men nu skriver jeg er ikke sikker , så jeg tror jeg flytter tråden over i søgemaskine optimering , der er flere eksperter der er aktive der omkring søgemaskine optimering

jeg kunne altså ikke finde ud ad flyttet tråden er der en anden ,der kunne flytte den , jeg tror der kommer et bedre svar http://www.amino.dk/forums/14500.aspx 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 1. Feb 12
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 21:35
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person
Hej,

Prøv dette link

http://www.google.dk/add_url.html

Det hjælper måske:)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08