Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Annoncering på Ekstra Bladet, hvad er dine erfaringer?

Side 7 ud af 8 (73 indlæg)
Fra Viby J
Tilmeldt 23. Jun 12
Indlæg ialt: 168
Skrevet kl. 17:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Meget spændende læsning! 

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. May 09
Indlæg ialt: 742
Fra  Bureau Kronberg Slagelse.News Skrevet kl. 18:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej TobiasB ,

Jeg har sjovt nok haft samme tanke, altså at en uendelig række reklamer for hudorme eller noget helt andet, der kun dukker op, når der alligevel ikke er solgt annonceplads, kan få potentielle annoncøre til at tænke, aha, det virker sørme, ellers ville hudorme-firmaet jo ikke poste så mange penge i projektet, vel.

Reklamen for hudorme kan derved på samme tid være en indirekte reklame for reklamer på Ekstra Bladet udover samtidig at forhindre tomme reklamepladser.

Der er meget Kejserens Nye Klæder inden for marketing.

Her i Thailand har jeg lært en ting inden for marketing, og det er muligvis ikke helt anderledes i Danmark. Det drejer sig om at sælge reklamen til marketingschefen/ejerlederen. Det drejer sig ikke om, at reklamen konverterer, så længe betaleren er glad. Måske finder betaleren hurtigt ud af, at det ikke virker, men så er der trods alt stadig solgt noget reklameplads til vedkommende.

Ekstra Bladet forsøger jo netop at sælge disse pladser til Webshops, og dem er der mange af i Danmark, så er der potentiale i at få den ene efter den anden til at prøve, fordi nu hudormene kører så godt, at de fortsætter og fortsætter.

Hilsen, Robert

TobiasB:
Den undrer også mig. Jeg tænker det er et salgstrick af en art. Pladserne ville nok ikke blive solgt, hvis de begge stod tomme. Kan være hudorme shoppen har fået en enorm god pris for så at skulle binde sig i et par måneder - blot så der er én plads fyldt ud hele tiden.

Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 1592
Skrevet kl. 13:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Så køre der annoncer for Cykelpartner (Dennis Drejer?) og Marjoe på EB. Kunne være spændende at høre om hvordan det går :-)

Fra Viby J
Tilmeldt 23. Jun 12
Indlæg ialt: 168
Skrevet kl. 16:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Mark Winther:

Så køre der annoncer for Cykelpartner (Dennis Drejer?) og Marjoe på EB. Kunne være spændende at høre om hvordan det går :-)

Vil jeg også gerne vide! :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Mark Winther:

Så køre der annoncer for Cykelpartner (Dennis Drejer?) og Marjoe på EB. Kunne være spændende at høre om hvordan det går :-)

Vi fik 538 besøgende i følge Analytics, 4 er konverteret til salg, men med en meget højere gennemsnits ordre end normalt. Desværre har vi kun tjent halvdelen af hvad annoncen kostede os, så jeg er ikke sikker på at vi vil prøve det igen. Kostede annoncepladsen 1000 kr. var det helt sikkert et sted vi ville placere en annonce over længere tid.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 11. Apr 12
Indlæg ialt: 426
Skrevet kl. 09:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes også de måske tager for meget for de dagsannoncer. Man ser jo alligevel ofte at der er annoncepladser der står frie, så hvorfor mon de ikke bare sætter prisen ned på dem .

Fra København
Tilmeldt 25. May 11
Indlæg ialt: 188
Skrevet kl. 22:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Ok

 

Træfældning udføres på Sjælland - Ring og få et tilbud.

Fra København K
Tilmeldt 23. Nov 12
Indlæg ialt: 522
Fra  Bella Borsa Skrevet kl. 20:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Jeg er daglig bruger af EB.dk, men jeg har aldrig været så langt nede på EB's forside før, som jeg skulle for at se de reklameblokke der blev brugt i denne tråd.

Så selvom mine besøg tæller for en visning, så havde der ikke været en jordisk chance for et klik fra min side. Og det gælder nok ganske mange vil jeg umiddelbart tro.

Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 1592
Skrevet kl. 20:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

MSkovmose:

Jeg er daglig bruger af EB.dk, men jeg har aldrig været så langt nede på EB's forside før, som jeg skulle for at se de reklameblokke der blev brugt i denne tråd.

Så selvom mine besøg tæller for en visning, så havde der ikke været en jordisk chance for et klik fra min side. Og det gælder nok ganske mange vil jeg umiddelbart tro.

Heldigt at der er 2 millioner daglige visninger så ;-)

Som du kan se i tråden, så er der én som har fået over 4.000 kliks på en dag. Så det er altså muligt, spørgsmålet er så mere om det rent faktisk kan betale sig, fordi besøgende måske intet er værd. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:39
Hvor mange stjerner giver du? :

TobiasB:

Robert Kronberg:

Jeg undrer mig stadig over den hudorme-reklame, der forsat kører dag ud og dag ind.

Det kan naturligvis tænkes, at man starter med at være anonnceblind, men når man har set det samme igen og igen, så bliver man pludselig nysgerrig og klikker.

Men der skal sælges mange hudorme-masker (som man i øvrigt skal sidde med i lang tid flere gange om ugen), før annoncerne vel tjenes ind?

Hilsen, Robert

Den undrer også mig. Jeg tænker det er et salgstrick af en art. Pladserne ville nok ikke blive solgt, hvis de begge stod tomme. Kan være hudorme shoppen har fået en enorm god pris for så at skulle binde sig i et par måneder - blot så der er én plads fyldt ud hele tiden.

Jeg kan se, at I kører annoncer på Eb.dk dagligt for kabelmix. Har du fundet den hellige gral?

Side 7 ud af 8 (73 indlæg)