Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Annoncering på Ekstra Bladet, hvad er dine erfaringer?

Side 5 ud af 8 (73 indlæg)
Fra Fredericia
Tilmeldt 27. Feb 12
Indlæg ialt: 564
Fra  Watchfelt.dk - Moderne ure for den stilbevidste. Skrevet kl. 00:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvem laver dine banners for dig? 

Du er rigtig kreativ :) Syntes os den grønne springer rigtig godt i øjne.

Watchfelt.dk forhandler moderne ure fra bla. Daniel Wellington, MVMT, Casio & Triwa.

Fra Grenaa
Tilmeldt 1. Apr 07
Indlæg ialt: 516
Fra  Skiftselv din hvidevarer butik på nettet Skrevet kl. 18:10

NY:

marjoe:

Jeg har bestilt for 1 dag, d. 31/7 til Marjoe.dk

Spændende, og i skal nok få info om det har virket tilfredstillende.

Det er denne som kommer på:

Nu har jeg set Martins stats for det første banner, så nu glæder jeg mig til at se om de grønne farver ændre noget.

Jeg synes at det første faldt for meget ind i EB's farver, og det er ligesom med dine købs knapper, de skal altså kæmpe om opmærksomheden. Melder Martin tilbage at det har virket bedre, så bør du også overveje farverne, da dine farver også "falder naturligt ind" i EB's meget farverige side. Derudover så skal du huske at se størrelsen, det du har indsat er for stort i forhold til det der vises. Hvilket nok betyder at det bliver skaleret ned, og det giver meget ulæselig tekster på f.eks. knappen.  

Bare lige et par tanker ;)

Hej Ny

Der er en verden til forskel på hvor mange klik vores par udkast gav, og så dit.

uden at regne 100% efter er mit bud at dit grønne banner generere 4 - 5 gange så mange klik som vores gjorde. så er meget taknemlig for du tog dig til til at lave dit udkast :)

Bruger du for meget tid på dit lager? Se Smartpack.dk

Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 1592
Skrevet kl. 18:16

Martin René Mortensen:

Hej Ny

Der er en verden til forskel på hvor mange klik vores par udkast gav, og så dit.

uden at regne 100% efter er mit bud at dit grønne banner generere 4 - 5 gange så mange klik som vores gjorde. så er meget taknemlig for du tog dig til til at lave dit udkast :)

Ja det er ret vildt, havde ikke troede at det ville være SÅ voldsomt. 4,7 gange så mange kliks!

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 18:38

Glæder mig til at høre hvad conversion har været på det.

Fra Vester Skerninge
Tilmeldt 12. Jun 08
Indlæg ialt: 514
Skrevet kl. 18:42

Jeg følger også lige med. Har længe overvejet annoncering på EB.dk, men kan ikke rigtig finde ud af om jeg tror på det. Det bliver spændende at høre hvor mange klik man får for pengene og hvad disse klik giver af salg...

Fra Grenaa
Tilmeldt 1. Apr 07
Indlæg ialt: 516
Fra  Skiftselv din hvidevarer butik på nettet Skrevet kl. 13:51
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Så er vores annoncering på Eb.dk slut

Ud fra det vi oplevede vil vi ikke vurdere at Ekstra Bladet er det rette annonce medie for os, i den nuværende form / prissætning.

Om det er samme billede andre har tør jeg ikke sige, da jeg kan se at ”hudorme på næsen?” reklamen stadig er online. Hvorfor man må formode de kan se en forretning i at være på EB.dk

Vi havde før kampagne start fået oplyst at vores reklame ville få ca 2.000.000 visninger pr dag, og da jeg pressede på med hvor mange klik vi kunne forvente var svaret den dårligste kampagne der havde kørt på pladsen have fået ca. 400 klik (her formoder jeg han mente pr dag)

Her er de kolde tal: (de tal EB.dk oplyser)

De daglige visninger lå imellem ca 1.269.000 – ca 1.686.000

Vi fik mellem 160 – 400 besøg pr dag

Hele kampagnen gav over 7 dage 9 afsluttede ordre (kan godt være der er kommet flere uden om det direkte klik, dette tal er taget fra vores analytics)

Så set ud fra dette har vi lavet en bund rekord i antal gennemførte klik til skiftselv.dk på EB.dk hvilket må siges at være en præstation i sig selv ;)

at vi ikke nåde de 2.000.000 sidevisninger, er måske fordi det er et snit over året og måske deres besøgende er mindre om sommeren. (Reklamen kommer ikke på deres iPad version af EB.dk måske de sidste sidevisninger er talt med her ved en fejl?)

Slutteligt vil jeg til andre der kunne finde på at forsøge sig med mediet kun anbefale at banneret bliver bøjet i selvlysende neon.

Det første banner vi startede med havde ca.1.243.000 visninger men kun 84 klik. Så hvis ikke NY / Mark Winther havde lavet hans grønne udkast havde statistikken været endnu ringere.

Jeg har set at Marjoe har bestilt en bannerreklame på eb.dk den 31-7 det kunne være spændende at høre hvordan hans erfaringer med mediet bliver.

Bruger du for meget tid på dit lager? Se Smartpack.dk

Fra Langeskov
Tilmeldt 20. Nov 08
Indlæg ialt: 1129
Fra  Marjoe ApS Marjoe.dk Skrevet kl. 14:04
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg skal nok komme med tal efter den 31, og håber da også min grønne farve trækker lidt :-)

Tak for din info, og spændende at se med min, selvom jeg dog pt. kun har valgt at køre denne ene dag, men har også lyttet lidt til den neongrønnefarve, som jeg godt kan umiddelbart tiltrækker lidt mere.

Nærmere info. følger, og i må gerne rykke mig, hvis ikke jeg for det skrevet, for jeg har jo travlt lige omkring den første.

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 10:41

Glæder mig til at se dine resultater marjoe. Håber virkelig det er anderledes end det andet resultat.

De bedste hilsner

Tom Frank Christensen
Onsdagslotto

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. May 09
Indlæg ialt: 742
Fra  Bureau Kronberg Slagelse.News Skrevet kl. 17:42

Overordnet er min erfaring, at der er forskel på reklamering og branding.

En uge i Ekstra Bladet er er reklamering.

Branding skal derimod køre non-stop i årvis.

Hilsen, Robert

Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 1592
Skrevet kl. 14:19

marjoe:

Jeg skal nok komme med tal efter den 31, og håber da også min grønne farve trækker lidt :-)

Tak for din info, og spændende at se med min, selvom jeg dog pt. kun har valgt at køre denne ene dag, men har også lyttet lidt til den neongrønnefarve, som jeg godt kan umiddelbart tiltrækker lidt mere.

Nærmere info. følger, og i må gerne rykke mig, hvis ikke jeg for det skrevet, for jeg har jo travlt lige omkring den første.

Fik du solgt en masse smykker igår :) ?

Side 5 ud af 8 (73 indlæg)