Udkast fra NY som jeg sætter på så snart eb har godkendt det |
Jeg har bestilt for 1 dag, d. 31/7 til Marjoe.dk
Spændende, og i skal nok få info om det har virket tilfredstillende.
Det er denne som kommer på:
Bruger du for meget tid på dit lager? Se Smartpack.dk
Jeg har bestilt for 1 dag, d. 31/7 til Marjoe.dk Spændende, og i skal nok få info om det har virket tilfredstillende. Det er denne som kommer på: |
Nu har jeg set Martins stats for det første banner, så nu glæder jeg mig til at se om de grønne farver ændre noget. Jeg synes at det første faldt for meget ind i EB's farver, og det er ligesom med dine købs knapper, de skal altså kæmpe om opmærksomheden. Melder Martin tilbage at det har virket bedre, så bør du også overveje farverne, da dine farver også "falder naturligt ind" i EB's meget farverige side. Derudover så skal du huske at se størrelsen, det du har indsat er for stort i forhold til det der vises. Hvilket nok betyder at det bliver skaleret ned, og det giver meget ulæselig tekster på f.eks. knappen. Bare lige et par tanker ;) |
Ja, det kan der måske være noget om. Har tid til at rette, så vil lige kikke på det. Nogen som har et rigtig godt bud på en fed annonce |
Men for pokker, ekstra bladet er jo en farverig side, så hvilke skal man vælge? Syntes da ellers den jeg har lavet, skiller sig lidt ud :-( |
Prøv at leg med at sætte det ind på et screenshot af EB. Prøv at tjek EB, og den Martin har på. Den grønne adskiller sig blandt andet fra EB's farver. |
Har lige leget lidt med den grønne farve, og tror det bliver denne annonce jeg kører. Men kan nogen svare mig på, hvorfor den grønne farve nedtones mere en den jeg ser i photoshop? er det noget med den måde jeg gemmer filen på? Syntes generelt det hele bliver lidt for utydeligt. |
Hej Allan. Det afhænger jo meget af ens branche og målgruppe, men forsøg har vist at mennesker skal se den samme annonce 7 dage i streg før man rigtigt ligger mærke til den. Dernæst ved jeg fra flere webshop ejere, at et medie som avisannoncer være sig i Ekstra bladet eller lokalaviserne - Kaster meget lidt til næsten intet afkast / besøgende af sig. Prøv selv og tænk, i de sidste 2 år hvor mange annoncer har du så reageret på, besøgt hjemmesiden og lavet et køb ? Mit gæt, tæt på 0 ? :) Det du kan få ud af det er branding, men mit råd vil være at bruge de 35.000 Kr. på google adwords istedet, det vil helt sikkert give dig et par hundrede besøgende om dagen hvis du sætter annoncen rigtigt op og du kan dælme køre adwords i mange dage for de penge. Men ser frem til at høre om nogle, der måske har haft stor succes med avis annoncer. Min strategi ligger fast: Brug energi og penge på Kanvas salg, retargeting, adwords og email marketing. DET VIRKER !! Og aktiv indsats på Sociale medier. |
Watchfelt.dk forhandler moderne ure fra bla. Daniel Wellington, MVMT, Casio & Triwa.
Sidste ændring, men prøver nok denne og endeligt, så skal jeg ikke forstyre mere, men informere jer om effekten. |