Hvis den information som blev lagt ud tidligere i debatten passer med ca. 2.000.000 visninger er det jo en forholdvis dyr pris pr. 1000 visninger i forhold til for eksempel facebook!
Men er det ens målgruppe som man mener at kunne fange på eb.dk så er det da et forsøg værd, men umiddelbart burde man få flere kliks for pengene på f.eks. facebook. Men det må man jo prøve sig frem med i hver virksomheds situation.
Jeg er enig med "igang" angår hvis du mener at EB's læsere er i målgruppen for dit produkt. Men hvis du skal sælge Vipp Håndklæde - Large Sort for kr. 700 (Størrelse: 135 x 75 cm), har jeg set på dit website, måske skal du overveje. jeg siger ikke, at du ikke vil opleve lykke igen efter Annoncering.
Hvis den information som blev lagt ud tidligere i debatten passer med ca. 2.000.000 visninger er det jo en forholdvis dyr pris pr. 1000 visninger i forhold til for eksempel facebook!
Men er det ens målgruppe som man mener at kunne fange på eb.dk så er det da et forsøg værd, men umiddelbart burde man få flere kliks for pengene på f.eks. facebook. Men det må man jo prøve sig frem med i hver virksomheds situation.
Med Venlig Hilsen Lisbeth Davidsen
Det er helt sikkert korrekt... Vi har ikke tidligere haft succes med fb, og det er meget muligt at eb bliver den samme skuffelse... Men 15k for at få svar på hvad eb kan præsterer er trods alt stadig meget pris billigt set i lyset af hvad vi ellers har prøvet at brænde vores penge af på :)
Bruger du for meget tid på dit lager? Se Smartpack.dk
Jeg ville nok tilføje en bindestreg og omorganisere, så der står elektronik, bolig- og køkkenudstyr, ellers kan man i et splitsekund læse det, som der er op 65% på bolig(er).
Jeg er lige landet i Hamburg, men kan godt løfte sløret for at jeg pt ikke er imponeret... Men I skal nok få af vide hvordan annoncen har klaret sig vedr. antal besøg fra eb.dk + de konverteringer det har givet
NY har sendt en PM hvor han har lavet et hurtigt udkast på en annonce med meget kraftigere farver som falder mere i øjnene... desværre har jeg ikke mulighed (hvis jeg skal bevare den hyggelige stemning) for at lave et nyt banner her i weekenden.
Skulle der side en kreativ sjæl og have lyst til at lave et udkast på et banner på 460 x 150 px så er i meget velkommen... så kan jeg nok godt overbevise konen om jeg liiiiige kan bruge 5 min...
Mvh
Martin
Bruger du for meget tid på dit lager? Se Smartpack.dk