Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Start din egen web-shop på 14 dage-Alt incl.

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Start egen internet forretning. Vi tilbyder dig en super professionel web-shop med f.eks smykker, tasker, børnetøj, LED-light eller... Du kan starte op for 9.900 incl et varelager værdi 25.000 samt din egen personlige hjemmeside. Det koster blot 15 kr. pr måned og du skal bruge ca. 3-5 timer pr uge, erfaring ikke nødvendig da vi lægger alle varer ind på site, du skal blot videresende i Danmark, da vi er stationeret i Asien og ikke kan sende f.eks et sæt øreringe herfra. Vi hjælper med den bedste shop, idet jo mere du sælger og tjener, jo mere tjener vi jo også. Vi kan skaffe alle lovlige produkter i bedste kvalitet og har et kæmpe netværk efter mange år i Asien-du kan købe ind direkte fra fabrikken live via Skype og vi viser dig varer+priser in real time, herefter tager vi 15-35 % og for det tager vi billeder af produkterne i redigeret form, lægger dem ind i shoppen og sender hjem til dig, hvorefter du blot skal videresende dem lokalt i primært Danmark. Du har altid en Dansk eller Engelsk talende person ved din side næsten 24/7. Vi kræver blot af dig at du sender varerne ved salg og holder en god service overfor kunderne. Du kan have dit site og vare på 14 dage, hvorfor vente? Lad os starte dette unikke partnerskab sammen, vi er her, du er der... 

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 16:33

Det kræver aligevel en del salg før man kan gøre det til en levevej:) Hvor godt er shoppen så optimeret på udvalgte søgeord?

vh AB

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Hedensted
Tilmeldt 16. Sep 07
Indlæg ialt: 276
Skrevet kl. 16:38

følger med i tråden

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:43

Nu er der jo ingen der har sagt at du skal opgive alt andet fordi du starter en web-shop, men f.eks 5.000 ekstra er dog også en slags ekstra penge hver måned for et par timers arbejde på vejen mod det store eventyr.

Du skal jo blot tjekke en gang om dagen for nye ordre, derefter sende dem og bussen kører.

Vi gør naturligvis alt for optimere SEO da det er i vor fælles interesse at shoppen kører ordenligt, denne service er jo noget mange betaler formuer for hver måned.

Husk vi sidder i Asien med et helt andet omkostnings niveau og kan derfor give disse super tilbud.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:50

hvad med strip shop vare og retter i et sådan en side som denne her jeg vil lave en strip shop der skal være pole stænger og lidt strip videoer og strip tøj 

desuden laver i noget helt nyt og skal det ligge hos jer

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:02

Vi kan sagtens lave en strip shop til dig, den kan være færdig på ca 1 uge. Desuden har jeg yderst gode forbindelser til voksen legetøj og måske kan vi lave noget sammen her.

Jeg sender dig et pm..

Mvh

Henrik

Ps- pænt site du har, dog ville jeg sætte det markant anderledes op.. bl.a en lækker slide, forsiden er for lang, trænger til blive mere organiseret..

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:15

Henrik Hansen Asia:

Vi kan sagtens lave en strip shop til dig, den kan være færdig på ca 1 uge. Desuden har jeg yderst gode forbindelser til voksen legetøj og måske kan vi lave noget sammen her.

Jeg sender dig et pm..

Mvh

Henrik

Ps- pænt site du har, dog ville jeg sætte det markant anderledes op.. bl.a en lækker slide, forsiden er for lang, trænger til blive mere organiseret..

jeg har sendt svar 

forsiden skal mere tekst på , men mere opdeles med logoer mere  organiseret opdeles

slides med mere oppe i øverste på siden, jeg har sendt en længere forklaring hvad jeg ønsker

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 13. Feb 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 21:17
Kan du vise en side i har lavet ????
Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 697
Fra  Blackface.dk Skrevet kl. 21:51

Smid gerne lige en mail på mj@ pezzo.dk tak

Blackface.dk -> Billig blackmask

Fra Nykøbing F
Tilmeldt 29. Jun 10
Indlæg ialt: 793
Fra  Glad Gruppen Skrevet kl. 22:01
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Henrik Hansen:
Desuden har jeg yderst gode forbindelser til voksen legetøj og måske kan vi lave noget sammen her.

Jeg er ked af at jeg lige blander mig i jeres fine indlæg, men jeg bliver simpelthen nød til at fremhæve denne del af dit indlæg. Absolut et godt grin værd. Tak for det! Big Smile

Venligst

Brian Phillip

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)