Nu lyder det altså lidt voldsomt du har 40.000 unikke besøg om dagen med en ny side der er en mdr gammel. Tror du måske kigger forkert på din statistik.
Men altså, hvornår du kan sælge reklamer kommer an på så meget. Jeg har en side der feks har 1500 unikke besøg om dagen hvor vi kun sælger faste reklamer, og det går meget godt. Det handler om at ramme den rigtige målgruppe.
VDL Media driver flere portaler, skal vi hjælpe med at drive din ? kontakt os for mere info.
Sådan som jeg ser det. Kan du skabe noget værdi for dine mulige kunder. Det kan godt være du har et højt antal kliks på din webside. Men hvis de kliks ikke kan konvertere til kunde, for dem som køber dine banner reklamer, er det intet værd for dem. Altså igen ide i af de bruger penge på dine bannerreklamer. Men man kan godt sælge reklamer bannere, med et lille antal kliks, hvis det kan give værdi for kunderne. Derfor kan få kliks godt have en værdi for dine kunde, hvis det passer til det de sælger. Fx. Du har en blog om Golf som er ok besøgt. På sådan en blog vil det være letter at konvertere dine kliks til værdi for dine kunder, hvis de sælger Golfudstyr eller noget til Golf verden, end hvis de skulle sælge Computere udstyr. Man kan kort sige. Hvis dine kunder kan tjene penge på at købe dine reklame pladser, så har du en forretning. Hvis de ikke får noget ud af det, har du dem kun som kunde en gang.
hvad bruges som tæller på siden nogle er bedre end andre er det nope.dk bemærket dengang brugte dem er meget lang tid siden kan være sket noget siden den gang ,men at tallene de ikke passet samme og chart.dk var også de tal lidt højere dengang
jeg synes de meste sikker tal jeg fik var igennem google analytics
man kan gøre fejl når man aflæser tæller , der er jo også forskel på alle tæller hvordan de ser ud
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows