Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor mange besøgstal før jeg kan sælge reklamer?

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Tilmeldt 30. Jul 11
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 06:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Står med en hjemmeside der har været i gang i en måned nu. Vi har haft over 40.000 besøg og næsten 200.000 views.

I øjeblikket kører vi med affiliate marketing, hvor leadsne ikke er mange, og indtjeningen ikke prangende.

Ville høre hvor mange besøgende man skulle have før man kan begynde selv at sælge sine reklamebannere?

Har hørt at, hvis man har 5.000 besøgende om dagen, så kan man langsomt begynde at kræve faste beløb for sine reklamer. Right?
Fra Auning
Tilmeldt 15. Nov 11
Indlæg ialt: 176
Fra  VDL Media - www.SPORT45.dk - www.ALTsport.dk Skrevet kl. 08:23

Nu lyder det altså lidt voldsomt du har 40.000 unikke besøg om dagen med en ny side der er en mdr gammel. Tror du måske kigger forkert på din statistik.

Men altså, hvornår du kan sælge reklamer kommer an på så meget. Jeg har en side der feks har 1500 unikke besøg om dagen hvor vi kun sælger faste reklamer, og det går meget godt. Det handler om at ramme den rigtige målgruppe.

VDL Media driver flere portaler, skal vi hjælpe med at drive din ? kontakt os for mere info. 

Fra Fredericia
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 108
Skrevet kl. 08:38

Det lyder helt vildt hvis de tal er rigtige. Har du et link?

Moving-u.dk, flytning til udlandet, billig udenlandsflytning, flytte til udlandet.

Fra Odense
Tilmeldt 4. Oct 06
Indlæg ialt: 664
Fra  Tele Call - enkle telefoner og struktur til ældre og handicappede Skrevet kl. 08:41

Mon ikke at det er 40.000 besøg ialt og ikke pr. dag
-Men alligevel et flot resultat 

Fra København
Tilmeldt 23. Dec 07
Indlæg ialt: 193
Skrevet kl. 08:45

Du skal have mindst 10000 unikke besøg pr. dag har jeg fået fortalt.

E. D. Nielsen
www.ecentralen.dk

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 09:06
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg kan ikke se andet end at det er det rene ævl at forlange både 5 - eller 10.000 besøgende pr. dag.

Det er ikke mange der kunne leve op til det alligevel.

Det afgørende må være relevansen af dine besøgende, og at du oplyser de korrekte tal - så kan annoncøren jo selv beslutte om det er interessant.

Jeg har set mange herinde sælge annonceplads, hvor de blot har haft få hundrede besøgende om dagen.

40.000 på en måned er super flot for din nye side.

Tilmeldt 11. Nov 11
Indlæg ialt: 117
Fra  Time Book ApS Skrevet kl. 10:22

Sådan som jeg ser det.
Kan du skabe noget værdi for dine mulige kunder.
Det kan godt være du har et højt antal kliks på din webside. Men hvis de kliks ikke kan konvertere til kunde, for dem som køber dine banner reklamer, er det intet værd for dem. Altså igen ide i af de bruger penge på dine bannerreklamer.
Men man kan godt sælge reklamer bannere, med et lille antal kliks, hvis det kan give værdi for kunderne.
Derfor kan få kliks godt have en værdi  for dine kunde, hvis det passer til det de sælger.
Fx. Du har en blog om Golf som er ok besøgt. På sådan en blog vil det være letter at konvertere dine kliks til værdi for dine kunder, hvis de sælger Golfudstyr eller noget til Golf verden, end hvis de skulle sælge Computere udstyr.
Man kan kort sige. Hvis dine kunder kan tjene penge på at købe dine reklame pladser, så har du en forretning. Hvis de ikke får noget ud af det, har du dem kun som kunde en gang.

Tilmeldt 30. Jul 11
Skrevet kl. 10:28

Tak for nogle gode svar.

Nej vi har selvfølgelig ikke 40.000 om dagen.  Det var samlet set over måneden.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:22

hvad bruges som tæller på siden nogle er bedre end andre er det nope.dk bemærket dengang brugte  dem er meget lang tid siden kan være sket noget siden den gang  ,men at tallene de ikke passet samme og chart.dk var også de tal lidt højere dengang 

jeg synes de meste sikker tal jeg fik var igennem google analytics 

man kan gøre fejl når man aflæser tæller , der er jo også forskel på alle tæller hvordan de ser ud

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 30. Jul 11
Skrevet kl. 11:49

Hej Mikael,

Bruger Google, da det klart er den bedste.

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)