Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tid til Superbowl

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 31. Jul 11
Indlæg ialt: 147
Fra  Mediabird Skrevet kl. 23:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Aminoer.

Så er det endelig blevet tid til Superbowl. På søndag går det løs i Indianapolis. Giants mod Patriots.

Skal i se kampen, hvis ja, hvor henne, hvordan og med hvem? Har i arrangeret noget? Planlægger i at lave noget godt mad? Og hvad med jer der er bosiddende i USA?

For mit tilfælde bruger jeg Superbowl til at koble af og være sammen med gutterne. Vi tager i biografen og ser den på det store lærred fra kl. 21:30 til kl. 03:00-04:00 stykker ud på natten, eller hvornår kampen nu slutter, og så må vi tage skoledagen efter som den kommer!

God kamp til alle!!

Mvh. Andreas Søgaard
Ejer af Mediabird - andreassoegaard.dk

Fra Herning
Tilmeldt 4. Apr 11
Indlæg ialt: 332
Fra  Ur-eksperten.dk Skrevet kl. 23:16

Jeg skal også i biffen at se den! Bare med min far :-) 
Glæder mig for vildt til kampen, det bliver så sygt :) ! 

Fra Aalborg
Tilmeldt 18. Jun 11
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 23:35
Ser kampen herhjemme foran TV'et med håbet om, at jeg kan holde mig vågen til kampens slutning ;-)

Go Giants!
Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 23:37

Selvfølgelig skal jeg se Super Bowl! Desværre slog Giants vore lokale 49ers ud sidste weekend, så jeg skal klart heppe på Patriots!

Jeg starter dagen med at løbe Kaiser Half Marathon i San Francisco om morgenen, og ser Super Bowl om eftermiddagen med venner. Det er ved at være en tradition at gøre disse to ting den første søndag i februar.

Mvh Carsten

Fra Horsens
Tilmeldt 29. Oct 11
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 23:39

Først skal vi 22-25 drenge ud og spille lidt bold. Så skal vi sidde 7-8 gutter og se den hos mig imens vi spiser en masse salat og drikker en masse kildevand.Wink

Tømrer og ingeniør i Horsens

v/ Kenneth Lesemann

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 23:42

Yeah right, Kenneth!

Der bliver iøvrigt spist 1 mia. chicken wings i USA på en Super Bowl Sunday....

Fra Aarhus
Tilmeldt 31. Jul 11
Indlæg ialt: 147
Fra  Mediabird Skrevet kl. 11:33

Kenneth Lesemann:
spiser en masse salat og drikker en masse kildevand.

Haha, det var da en skam ;-)

Carsten Jacobsen:
Der bliver iøvrigt spist 1 mia. chicken wings i USA på en Super Bowl Sunday....

Det var sgu alligevel en del. Kunne vildt godt tænke mig at opleve Super Bowl-stemningen i USA. Det er bare dét større - kan godt være vi gør meget ud af, i Danmark, at tale om hvor mange millioner seere der er til kampen og prøve at gøre det til noget stort. Men i USA ér det bare noget stort, måske det største :-) så jeg misunder dig Carsten. Og en skam med 49ers! (personligt kan jeg ikke fordrage Patriots, så det bliver Giants jeg hepper på, selvom jeg havde håbet på en hjemmebane i Super Bowl for Colts vedkommende, men sådan skulle det ikke gå...)

Mvh. Andreas Søgaard
Ejer af Mediabird - andreassoegaard.dk

Fra København
Tilmeldt 3. Nov 11
Indlæg ialt: 237
Fra  Oikos Development I/S Skrevet kl. 13:19

Jeg synes næsten det er pest eller kolera. Jeg havde helst set 49'ers og ravens i finalen, men jeg må nok gå med giants, fordi jeg elsker at se brady på røven, og fordi eli er bror til sin generations største QB.

Og så er det jo heller ikke værre end at der jo nok bliver spillet noget forrygende football alligevel ;o)

Jakob Danelund | programmør / stud. psych
IT med indsigt - http://psykit.dk

Tilmeldt 9. Feb 11
Indlæg ialt: 307
Skrevet kl. 13:25

Jeg har været igang med at lave spareribs (3 kilo) siden onsdag i min Sous Vide :)

Der til noget coleslaw, bagte kartofler og smørstegte majskolber :)

Så håber jeg gæsterne er mætte og har energi til hele natten :)

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 13:37

Jeg får desværre nok ikke set det i år :-(   Hepper dog på Giants!

Husker dog vi havde et fedt arrangement for nogle år siden med den amerikanske fodboldklub, som vi var nogle venner, der fik stablet på benene. Vi havde fået en masse sponsorgaver fra lokale virksomheder, som der blev spillet - konkurrencer i dart, bordfodbold, billiard og lodtrækning.

Senere kom maden (det var ikke planlagt, men konkurrencerne endte også med at omfatte maden - dansk kultur rammer amerikansk? ;)). Menuen var selvfølgelig en kæmpe amerikansk buffet.

Nuvel, afslutningsvist blev kampen vist på storskærm, mens konkurrencerne fortsatte - "hvem scorede det første TD?" osv. 

Vil virkelig gerne opleve en kamp i USA, det tætteste må være vores tur til Tyskland dengang NFL Europe eksisterede :-) 

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)