Så har jeg fået et lille show på forsiden af min hjemmeside af 2 produkter jeg sælger. Vil i ikke give feedback på hvad i syntes om det?? Yderligere har jeg nogle links til nogle af mine leverandører ude i højre side... kan nogen fortælle mig hvordan jeg får de links til at se fede ud eller i det mindste i sort og ikke lille ramme :-(
Jeg er ikke helt tilfreds med de links så jeg tager gerne imod ideer om hvor jeg evt. skal sætte dem g hvordan jeg får dem til at se fede og moderne ud...
et barn i stolen ville hjælpe meget man skal lige tænke et ekstra øjeblik før man forstår det er en børnestol, hvordan ser det ud med et barn i, det kunne hjælpe rigtigt meget på produkt fremvisning af produktet
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Det er en fin måde, at vise stolens forskellige features - og gode billeder. Måske, det vil virke bedre med en enkelt stol i bevægelse, så der kommer lidt mindre "fagre nye verden" over det.
Med hensyn til links'ne i højre side, så har jeg selv lidt et tilsvarende problem med et link, som jeg har rammet ind i rulers roskilde boligudlejning. Synes egentligt, at det ser fint ud, men det har næsten tendens til at ligne én stor grafik. Spændt på at se, hvad du finder på...