Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

1 million brugere pris ?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Oct 11
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 10:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Hvad tror i det ville koste at opbygge en hjemmeside hvor der ville være over en million brugere?

Tænker på arbejdskraft, servere g diverse.

Fra København Ø
Tilmeldt 7. Sep 08
Indlæg ialt: 215
Fra  Europanet.dk Skrevet kl. 10:33
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Arbejdskraft på at styre det tekniske på en hjemmeside med en mio brugere? Svar:Enormt.

Arbejdskraft på at hente en milllion brugere til siden?  Hvis man har unik ide, er det nok muligt
med giga-enorm-kolonorm arbejdskraft.

Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Mar 10
Indlæg ialt: 695
Skrevet kl. 10:35

Henrik har fat i den lange ende - du må komme ud med nogle flere detaljer, hvis du vil have et mere præcist svar :-)

Tilmeldt 2. Oct 11
Skrevet kl. 11:04

Det starter jo altid småt.

Men jo større det bliver jo flere penge kan man indbringe.

hvis siden så var bygget op ville den så ikke selv kunne indbringe penge til større servere og mere arbejdskraft?

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:19

Efterhånende tror jeg kan lade sig gøre hvad kræver det, der selvfølgelige flere faktor

en dele mere eller mindre

mange kroner  haves det kan betyde meget

meget stor tålmodighed arbejdes iver , man skal ikke være hel almindelig flere år af sit bruges kun en ting det skal lykkes

ekstremt netværk at trække amino.dk godt sted starte fra få masser af venner øges nu , de bliver venner med dig flere og flere og når de ser din ide og du er en meste kendte for et eller andet og har brander dig i en vild iværksættere grad og vilje styrke folk ser op til folk kender dig.

derved spørg dig selv kender folk dig

har du kræfter til at brande dig

har du kroner  til dette her, måske millioner kroner koster dog hvor kendt er hvordan brander du dig , det er svært at sig kroner det koster

har du heldet lige at få ideen på rette tidspunkt hvor andre synes den er god , 2 år før kan være for sent eller tidligt for folk de følge din unikke ide

har du en unik ide som bare venter at slå igennem

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Århus n
Tilmeldt 21. Sep 09
Indlæg ialt: 165
Fra  TheCocktailCompany Skrevet kl. 11:22

Svært at svare på..
nogle sider rammer en guldåre hvor brugerne kommer lidt af sig selv..

tænk over hvordan du hørte om facebook eksempelvis..

men er det er forum der kører på dansk på en dansk side så får du svært ved at skaffe 1mio brugere..

Alt koster, ved 1mio brugere er der tons vis af ting der skal vedligeholdes hele tiden, men klart har du så mange brugere har du også lettere ved reklame indtægt...

Cocktailcatering og bartenderudlejning i højeste kvalitet - www.thecocktailcompany.dk
lej en bartender hos The Cocktail Company

Tilmeldt 2. Oct 11
Skrevet kl. 11:45

Har tænkt på en koncept jeg jeg er sikker på ville kunne få en del brugere, og en hel del flere besøgende.

Det skal være en international side, har dog kun tænk mig at få den lavet i engelsk og dansk i første bid.

Jeg kan godt selv finde ud af at bygge en hjemmeside op, dog ikke i den klasse overhovedet så arbejder kun med layoutet i photoshop til at starte med.

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 04:32
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvis man vil have 1 mio brugere, og vil starte fra bunden uden et enormt budget, tror jeg at vejen frem må være at lave en masse viral markedsføring. Tænk bare på hvor mange videoer der er på YouTube med hundedtusindvis af views.

Selvom man har et enormt budget er det måske stadig den bedste vej...

Mvh Carsten

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)