Hey folkens Har læst herinde et stykke tid, og er blevet inspireret til at prøve at lancere min egen virksomhed. Fik denne idé for 3 uger siden, og lancerede den endelig igår. Hjemmesiden hedder www.bettinginvestment.com . Dens formål er at tilbyde rådgivning til sportsbettere. Sportsbetting kan være en profitabel forretning, hvis man ved hvordan man slår bookmakerne, dog er 95 % af alle sportsbettere tabende. Jeg har fundet 6 forskellige folk, der er eksperter på hver af deres område indenfor betting, og de har allesammen gennem flere år slået bookmakerne(endda forholdsvist stort nogle af dem). Dem har jeg samlet på min side, hvor vi vil tilbyde kunder at købe måneds-medlemsskab til vores sports-picks. Jeg ønsker bare noget feedback til hjemmesiden fra de garvede gutter herinde fra. Det skal dog siges at hjemmesiden skal være meget simpel, da det ikke er designet der trækker kunderne til. Samt er der kun gået 3 uger fra idé til at den er launchet nu. Det skal tages i betragtning af at jeg ingen erfaring tidligere har haft med hjemmeside-design, så thank god for Wordpress. En anden ting er om i havde nogle alternative måder man kunne markedsføre min service på? Ved jeg kan forvente nogle fine svar herinde. På forhånd tak for hjælpen, August |
Husk at lave dit site til et link: Betting Investment