Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mit websted popper ikke frem i forslagene på Google

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Vejle
Tilmeldt 8. Jun 09
Indlæg ialt: 538
Fra  Androiderne.dk Skrevet kl. 19:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Da jeg åbnede for offentligheden gik der ikke lang tid inden at hvis du begyndte at skrive (navnet er AppsAndroid.dk)"apps", så kom navnet frem i googles forslag under søgebaren. Grundet "dobbelt indhold" fik jeg min host til at viderestille fra http til http://www, og de sidste 10 måneder har man ikke kunne finde mig der. På et tidspunkt poppede navnet frem med "www" foran, altså mit website kom frem i forslag når du skrev "www". Google kender mig udmærket da jeg har ret gode placeringer på ret eftertragtede ord, så der burde ikke være noget der.

Problemet er jo at det koster besøgende. Googles forslag når man begynder at skrive "AppsAndroid" er apps Android, og der ligger jeg så heldigvis, men ikke med alle de underlinks man normalt har når man er på "ens egen googleside", men kun med de 3-4 stykker Google mener kunne være noget. Er det forståeligt det jeg spørger om?

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 20:01

Altså det du spørg om er hvorfor du ikke har sitelinks

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:10

ved site links er det ligesom med alt din side skal simpelthen være unik og da navnet er meget bruget og din siden har ikke mange links og da domænet er ekstremt nyt det er fra den 11 december sidste år og jeg prøvet tjekke siden hvad er det for unikke placeringer der er opnået der gør det du mener det er unikt godt du ligger på søgemaskinerne det kunne jeg ikke lige se

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Vejle
Tilmeldt 8. Jun 09
Fra  Androiderne.dk Skrevet kl. 07:47
Nej nej. Sitet er yderst populært, vi har 1000 unikke brugere om dagen, og ifølge analytics bliver vi fundet på imellem 800 og 1100 ord dagligt, og er over et år gammelt. Der er masser af sitelinks også. Det er www.appsandroid.dk jeg mener. Den anden er firmasiden, altså Androiderne.dk, og bloggen ligger på apps-android. DK... Det er som om at Google pludselig tror at navnet starter med www, og det er efter det at navnet ikke popper op.
Fra Vejle
Tilmeldt 8. Jun 09
Fra  Androiderne.dk Skrevet kl. 07:48
Tak for svarene iøvrigt.
Fra Vejle
Tilmeldt 8. Jun 09
Fra  Androiderne.dk Skrevet kl. 08:19

Et par stykker kunne være Android apps, bedste android apps, danske android apps, Amino app, gratis android apps, osv.. Vi har været ret heldige med virkelig mange søgeord.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)