Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kloge citat- / Motivationsbøger!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Nyborg
Tilmeldt 28. Dec 10
Indlæg ialt: 214
Fra  Greatly Skrevet kl. 16:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har netop fået mig en rigtig spændende bog - Efter min mening i hvert fald -
Det er denne her:

Den indeholder en masse fede motivations sætninger / fortællinger, samt en masse ordsprog og citater fra Paul Arden. Den får dig virkelig til at tænke over nogle ting, og giver dig lysten til at klø på!

Nu er jeg tændt efter flere, lignende bøger, så det kunne være at du kendte nogle? :-)
Jeg anbefaler i hvert fald denne "It's not how good you are, it's how good you want to be"-bog.

Med venlig hilsen
Ken Lynggaard

Fra Storkøbenhavn
Tilmeldt 22. Dec 08
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 20:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Du har i hvert fald gjort mig nysgerrig.
Den er hermed skrevet på listen over bøger, jeg gerne vil læse.

Selv har jeg lige nu "Kreativitetens psykologi - hvad du som kreativ bør vide om dig selv og din psyke"  af Thea Mikkelsen liggende på kanten af glasbordet.
Den henvender sig naturligvis mest til de, der arbejder indenfor et kreativt erhverv, men jeg er sikker på, at alle der skal idégenerere fra tid til anden vil kunne få noget værdifuldt med sig.
Rent faktisk har jeg købt den med henblik på også at forstå andres kreative processer for derved at bedre at kunne finde, spare med, og motivere potentielle kreative/kunstneriske samarbejdspartnere til kommende projekter.

Fra Nyborg
Tilmeldt 28. Dec 10
Indlæg ialt: 214
Fra  Greatly Skrevet kl. 11:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Den kan i hvert fald også anbefales! Jeg tror ikke du vil fortryde at læse den! :-) 

Janne Wilken:
Selv har jeg lige nu "Kreativitetens psykologi - hvad du som kreativ bør vide om dig selv og din psyke"
 

Det lyder som en utrolig interessant bog! Jeg er selv indenfor det kreative erhverv, da jeg er under uddannelse som mediegrafiker, så den ville næsten være oplagt til mig!
Den skriver jeg på MIN liste så! :-) Tusinde tak!

 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)