Tak for link! Siden ser ret fin ud! dbh |
:) tak :)
Tak for link! Siden ser ret fin ud! dbh |
Læs om alle fordelene ved en varmepumpe på varmepumpeoversigten.dk
:) tak :) |
Mine hjemmesider: Fodboldtøj - Tryk på t-shirts
Det argument har jeg hørt rigtig ofte, men det eneste bevis for det er så vidt jeg ved en nu gemmel SEOMoz artikel. Indtil der er lavet adskillige nye tests vil jeg henlægge det til SEO vandrehistorie kategorien |
Hej Erik Feel free. God weekend. Mange hilsner, Mathias |
Den er delvist god nok, Erik. Det er testet igen og igen - jeg selv har senest testet på det i begyndelsen af januar med samme resultat som i 2011, 2010, 2009 osv. Dog er der lidt om snakken i det, du siger, for det er naturligvis noget vrøvl, at Google kun crawler det første af linkene. Til gengæld er det sandt, at Google kun lægger ankertekstværdi på den første forekomst (medmindre de rette tricks benyttes). |
Mange hilsner, Mathias |
Din profilside har jo ikke PR10. Hver enkelt side tildeles PR og en underside af en PR 10 har ikke nødvendigvis høj PR. |
18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media
Det er forkert |
18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media