Jeg vil lige høre, om mit brug af "font-families" giver læseproblemer hos nogen! |
Jeg kan godt læse det.
Jeg vil lige høre, om mit brug af "font-families" giver læseproblemer hos nogen! |
Jeg kan godt læse det. |
Det er farligt at leve, Det dør man af. Ingen har overlevet så vidt jeg ved.
jeg kan godt læse siden husk social medier på siden , det betyder en del når folk skal dele en side på google plus facebook og twitter husk udnyt google viser op til 70 tegn og udnyt det bedre og hele siden igennem husk cvr nummer på kontakt siden det skaber mere troværdighed om siden |
Hej
Ikke alene skaber det troværdighed, men hvis du har et CVR-nummer, så er det et lovkrav, at du har nummeret på din hjemmeside. Mvh, Ole |
Det er et lovkrav, som du kan læse i Lov om ændring af lov om visse erhvervsdrivende virksomheder og lov om finansiel virksomhed pkt. 7, hvor der står " Virksomheder skal i breve og på andre forretningspapirer, herunder elektroniske meddelelser, og på virksomhedens hjemmeside angive navn, hjemsted og CVR-nr.". Så det gælder både for en virksomheds hjemmeside, men det skal faktisk også skrives i en e-mail. Mvh. Ole |
Den var jeg ikke helt opdateret på, det er dog ikke noget problem i dette tilfælde. Den indkomst en musiker har, er som hovedregel honorarindkomst, som ikke er momsbelagt. Musikere har derfor kun i sjældne tilfælde et CVR.nr. |
Enig - jeg er også musiker og al musik er momsfritaget. Derfor har musikere ikke CVR-nr. Det går ind under gruppen "kunsterisk virksomhed". Man kan så heller ikke trække noget fra i moms - det er jo klart. Martin |
ONLINEAFDELINGEN.DK - Sammensæt din egen onlineafdeling.
At udnytte at Google kan vise 70 tegn i title er som absolut hovedregel en fordel. Hvis man har ord i title, hvor konkurrencen er knivskab bør man dog være opmærksom på, at den værdi, der er ”titletekst” i en vis udstrækning fordeles på indholdet i denne. Hvorvidt der kan tilføjes yderligere ord i title uden at det ”koster” placering på andre ord, afhænger af en hel række faktorer. Det er et meget bevist valg, jeg har truffet vedrørende indhold i title på forside – men både dette og andre ting vil blive ændret løbende i takt med at der skabes yderligere domæneværdi. |