Hej Ole, Jeg giver dig så ret i det du skriver og jeg har sendt et forslag til en fra Amino idag. Der må gøres noget ved det og det kan kun gå for langsomt. Det er efterhånden tit, at folk skriver, at de er blevet snydt og det er trist, at det er sådan. Første udgave af mit forslag kan ikke lade sig gøre, så jeg sendte et nyt afsted og så må vi se, om det kan lade sig gøre. Mvh Heidi |
Okay, bare lige til info til dem som læser og måske får tanken at jeg bare har travlt og ikke kan vente med at få betalingen eller jeg ikke forstår at holde en ordentlig kommunikation med klienten at det er min egen skyld.
Hvis han er indforstået med det er i velkommen til også at prøve at få hans side af historien, så jeg ikke bare finder på noget for at skade nogen (Nævner selvfølgelig ikke navne :), selvom han nok ikke vil udtale sig.
Så skal det siges at han var fint tilfreds med resultatet og han havde 7 dages kredit og efter det fik han efterfølgende 7 dages til at forklare sig på. Nu er der så gået over en måned.
Og grunden til at jeg i første omgang skrev det herinde på amino var at få andre folk til at undgå at gøre den samme fejl og måske også få mit problem løst.
Mvh. P. Julius Engel