Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Blev snydt ! -.- hvad nu ? .

Side 6 ud af 9 (84 indlæg)
Tilmeldt 20. Sep 11
Indlæg ialt: 155
Fra  Worldwide Scamfighters Skrevet kl. 22:46 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Ole Schelde:

Nu har jeg læst denne debat igennem, og det fremgår jo tydeligt, at der her er en person som bevidst og gentagende gange har brugt amino.dk til at få kontakt med freelancere og efterfølgende underladt at betale.

Jeg anerkender Aminos regler om at man ikke må hænge personer og virksomheder ud, hvilket også vil kunne være et problem i forhold til Persondataloven, men på en måde så er det ikke godt nok, når amino.dk bliver brugt til at svindle de øvrige brugere af amino.dk.

Jeg har ikke lige nu selv et konstruktivt forslag til hvordan dette kan undgås fremover, men jeg håber, at der er nogen som kan komme med nogle ideer, som også vil holde sig inden for lovens rammer.

Mvh.

Ole

Hej Ole,

Jeg giver dig så ret i det du skriver og jeg har sendt et forslag til en fra Amino idag. Der må gøres noget ved det og det kan kun gå for langsomt. Det er efterhånden tit, at folk skriver, at de er blevet snydt og det er trist, at det er sådan.

Første udgave af mit forslag kan ikke lade sig gøre, så jeg sendte et nyt afsted og så må vi se, om det kan lade sig gøre.

Mvh

Heidi

Fra Esbjerg
Tilmeldt 27. Sep 11
Indlæg ialt: 143
Skrevet kl. 01:53 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay, bare lige til info til dem som læser og måske får tanken at jeg bare har travlt og ikke kan vente med at få betalingen eller jeg ikke forstår at holde en ordentlig kommunikation med klienten at det er min egen skyld.

Hvis han er indforstået med det er i velkommen til også at prøve at få hans side af historien, så jeg ikke bare finder på noget for at skade nogen (Nævner selvfølgelig ikke navne :), selvom han nok ikke vil udtale sig.

Så skal det siges at han var fint tilfreds med resultatet og han havde 7 dages kredit og efter det fik han efterfølgende 7 dages til at forklare sig på. Nu er der så gået over en måned.

Og grunden til at jeg i første omgang skrev det herinde på amino var at få andre folk til at undgå at gøre den samme fejl og måske også få mit problem løst.

Mvh. P. Julius Engel

Paul Julius Engel - Visually creating your complex thoughts & ideas. 

|Web-designer | It-programmer | Online Marketing & sales|

Fra Tjenester.dk
Tilmeldt 12. Jun 11
Indlæg ialt: 718
Skrevet kl. 07:36 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Kerstin Kollatz Mogensen:

 

Tjenester-dk:

@ Tjenester-dk: Jeg ville gerne have givet dig 5 stjerner for dit indlæg, men min karma er åbenbart ikke god nok endnu...

Tak Kerstin

Tanken er god nok :-

Billige seo pakker

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 08:19 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg blev da ellers snydt af dig Tjenester, jeg bedte om at du oversatte et tema for mig, da jeg havde betalt de 150 kr, så jeg ville du pludselig ikke oversætte temaet for mig, eller betale mig tilbage.. Med mindre du lige fik 500 kr for det, fordi du så hvor stor filen var..

vh AB

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:29 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Tja, du er desværre ikke den eneste der er blevet svindlet herinde, der er selv en gut der huggede 3000 fra mig. Det er bare med at komme op på hesten igen og prøve at anmelde ham. Desuden skal du være yderst taknemmelig for alt den hjælp du får i den her tråd, aldrig har jeg oplevet noget lignende :-) det var helt modsat da jeg blev snydt
Fra Tjenester.dk
Tilmeldt 12. Jun 11
Indlæg ialt: 718
Skrevet kl. 08:32 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Du glemmer at fortalle hele historien

Historien var at du havde et site der skulle oversattes og du bad mig om at fa det oversat ja

du sagde at hvis jeg satte det op sa det virkede med en po fil skulle du nok oversatte den med google translate

og jeg brugte faktisk et par timer pa at lave sitet klar til at virke med po filen som jeg sa sendte til dig du oversatte den med google translate den laver bare filen i et sadant format at den ikke virker som po fil langere

sa jeg lavede min del hvilket var at fa sitet til at virke med en po fil havde du sa leveret en korrekt oversat po fil havde det virket

de 500 kr jeg sagde jeg ville have var hvis jeg skulle lave en manuel oversattelse af filen som var pa over 1000 linier

de 150 kr dakkede ikke engang den tid jeg brugte pa at fa dit site til at virke med en po fil

Billige seo pakker

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 08:36 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Nope det er ikke historien, historien var at jeg sagde at som en hjælp til dig så kunne du evt. oversætte den med google translate. Jeg bedte specifikt om at få mit tema oversat hvor du sagde at det kunne du nemt klare..

Mit tema virkede fint med po filen i forvejen? Så ved ikke hvor du får det fra - Jeg gav dig kode og brugernavn så du kunne gå ind og hente po filen så du kunne oversætte den.

vh AB

 

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Tjenester.dk
Tilmeldt 12. Jun 11
Indlæg ialt: 718
Skrevet kl. 08:54 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Du roder i dt sagen i den trad var nemlig at du ikke sel kunne fa den til at bruge den po fil hvilket jeg sa fik den til

Du kunne bare ikke levere en po fil der virkede korrekt

Billige seo pakker

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 09:02 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg tror vi alle er blevet mere eller mindre snydt enten af webmaster eller webmaster synes han bliver snydt ,måske har jeg været dum tro for hurtigt og bare betale forud og alle de historier om webmaster ikke levere gør også folk tilbage holdende i at betale alle bare 50% før opgaven er leveret 

jeg siger dog altid vis jeg ikke er tilfreds og rykker indtil rettet efter min kravs list , kan være han siger til sidste ikke kan laves i dette cms og sker det han siger arbejder til så lav pris 500 kroner i time og giver ½ pris har jeg været udenfor og denne person siger går  30 timer og en anden jeg troet dyrere tager 1200 kroner time x  laver det hele på en time , jeg har svært ved at finde ud ad markedet , men der er få eksperter på markedet

hvad vis en siger det går 20 timer tager 500 kroner time

hvad vis siger tager 1 time og tager 1200 kroner i time

den første driller så meget at det ej lykkes lige så godt, så vælg den dyreste men den dyreste er ikke altid bedste har jeg lært , jeg har dummet mig ved at vælge betale en 40.000 kroner og siden gik ned og på hans server og han forsvandt nærmeste væk amino.dk og er ikke aktive nu mere her på amino.dk

hvad man skal gøre ved jeg ikke , der er bare ikke mange der kan lave noget , når der skal kodes lidt ekstra og historierne er mange hvorfor det ikke lykkes

vælge en af de få der ved hvordan de laver sider krydstjek dem på kryds og tværs har jeg lært og vent dem tid det går før de bedste webmaster er ledig der er ikke mange gode webmaster på markedet, vis der skal kodes lidt ekstra

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1958
Fra  Vipindi Skrevet kl. 09:03 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Tjenester.dk og Angrybird,

Vil I holde afklaringen af jeres mellemværende til private beskeder eller mails, primært for at lade trådstarter have sin tråd til debat - men også fordi det skader jeg begge at udstille uenigheden i et offentligt forum.

De bedste hilsner
/Brian 

Side 6 ud af 9 (84 indlæg)