Men skal da også sige, at det irriterede Micky. Han tilbød jeg komme komme ud til ham, så han kunne få forsøget. Man må sige at Amino´er ikke giver så let op :-)
Ja, jeg kan godt se, at han er ihærdig, ham Mickey! Har lige "smidt" ham 5 stjerner for et supergodt forsøg!
Og så skulle jeg med venstre hånd prøve et af de prgrammer, der skulle konvertere en HD - med det resultat nu, at jeg slet ikke kan se HD´en mere....?!
Og så skulle jeg med venstre hånd prøve et af de prgrammer, der skulle konvertere en HD - med det resultat nu, at jeg slet ikke kan se HD´en mere....?!
Ja, Brian. Det er jo så nok beviset på, at man aldrig skal lade venstre hånd tage sig af noget, som højre hånd burde stå for!
Det program jeg linkede til tidligere i tråden har jeg selv prøvet 2-3 gange efterfølgende. Og det har fungeret fint. Er det det program du har brugt?
Prøv at frakoble disken og sæt den til igen, hvis du ikke allerede har gjort det. Men ellers ville jeg nok prøve med Windows Disk manager og se, om der ikke skulle være "hul igennem" til disken der. Sig til, hvis du skal have vejledning til det.
Heller ikke under diskhåndtering? :)
Dbh. John
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn