Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dansk Tele Support

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Svendborg
Tilmeldt 31. Aug 06
Indlæg ialt: 422
Skrevet kl. 08:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej faldt lige over dette stillings opslag i urban, så dansk tele support ønsker ikke at stoppe med at snyde små selvstændige.

http://www.e-pages.dk/urban/146/49 se oppe i højre hjørne.

Men med de lønninger de lover er det jo også nemt at blive fristet, kombineret med at vi nærmer os sommer ferien så mange har fri fra diverse uddanelser og virksomhederne kan tages på det forkert ben hvis mester selv er på ferie, er det vel også høj sæson for dem.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9742
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 09:32
Aviser som Urban der bringer disse stillingsannoncer er efter min mening medansvarlige for det efterfølgende bedrageri der foregår overfor bl.a. iværksættere her på Amino. Måske var det en ide at vi alle sendte Urban en email med vores uforbeholdne mening om at de tjener penge på et firma der lever af at snyde os!
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9742
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 09:36
Fra Svendborg
Tilmeldt 31. Aug 06
Indlæg ialt: 422
Skrevet kl. 10:39
Hej Mikkel

Jeg syndes ideen er udemærket, men tror den vil have begrænset eller ingen effekt. En større effekt tror jeg det ville give hvis:

1. Eventuelle Aminoer trak deres annoncer bort fra denne avis

2. Dem der har dårlige erfaringer sendte deres historier løbende til både denne avis og andre medier.

Med den bruger mængde der nu er på amino burde vi sammen kunne få noget pondus i medierne. Godt nok er amino ikke en forening, men en forening som Dansk Aktionær Forening med under 20000 medlemmer har efterhånden en stærk gennemslags kraft.

Thomas Bonde

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 11:18
Dato: 09-05-2007 10:38:45 Forfatter: selvpension45

Ja, og så kunne alle HK-medlemmer samtidig boycot''e HK for at ville samarbejde med sådan et firma om overenskomster. HK er åbenbart ligeglad med at deres medlemmer er svindlere, så længe de betaler kontingent.

mvh Carsten

Fra Ringsted
Tilmeldt 15. Nov 06
Indlæg ialt: 297
Fra  Lampeguru.dk Skrevet kl. 19:21
Dato: 09-05-2007 11:17:58 Forfatter: Carsten Jacobsen
Dato: 09-05-2007 10:38:45 Forfatter: selvpension45

Ja, og så kunne alle HK-medlemmer samtidig boycot''e HK for at ville samarbejde med sådan et firma om overenskomster. HK er åbenbart ligeglad med at deres medlemmer er svindlere, så længe de betaler kontingent.

mvh Carsten

Jeg er ret sikker på at HK ikke længere har noget med det firma at gøre... DK telesupport har nemlig fjernet HK logoet fra deres annonce...

Lamper til enhver smag - Nu over 2000 lamper! LampeGuru.dk

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 21:23
Dato: 09-05-2007 19:21:25 Forfatter: MaxNooB

Jeg er ret sikker på at HK ikke længere har noget med det firma at gøre... DK telesupport har nemlig fjernet HK logoet fra deres annonce...

OK, så ryger der lidt credit tilbage til HK

mvh Carsten

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)