Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tager du din online forretning seriøst nok??

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 20. Jan 12
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 10:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Dette indlæg er dedikeret til dig som iværksætter derude, der som e-købmand måske står overfor din største beslutning i forretningen nogensinde!

Hvordan får du succes med din online forretning?
Det er et spørgsmål der ofte stilles, hvorfor det er blevet forsøgt besvaret af mange igennem årene.

Sagen er den, at muligheden for at opnå succes som oftest, er et resultat af din egen holdning og tilgang til forretningen, fremfor generelle regelsæt, fiduser o.lign.

De to mest afgørende ord er henholdsvis "primær" og "sekundær". Mange iværksættere behandler deres online forretning som var det en sekundær beskæftigelse, hvilket som oftest også giver et resultat derefter.

Du får sjældent en sund forretning ved, at betragte webshoppen som en "hygge forretning" eller sideprojekt. Mange webshops drives ved siden af et fuldtidsarbejde eller anden form for hovedbeskæftigelse, hvor webshoppen baseres mere på tilfældighedernes spild, frem for en nærmere strategi. Resultatet bliver derfor også herefter, og projektet når sjældent at få oparbejdet et solidt fundament og grobund for at ønskede succes parametre opfyldes.

Få synliggjort nogle af de elementer som vi hos CYKLOP STUDIO anser som ikke blot vigtige, men elementære, når du skal bringe din online forretning op i den professionelle liga, og dermed opnå resultater derefter.

Læs hele indlægget om succes med webshoppen på http://www.cyklopuniverse.dk/blog/e-handel/hyggeforretning-eller-serios-business/trackback/

Fra Hedensted
Tilmeldt 16. Sep 07
Indlæg ialt: 276
Skrevet kl. 09:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Du har ret i at mange webshops drives som hygge projekter. Det skyldes nok også at for manges vedkommende er det gjort med meget små midler, det betyder at det ikke er så meget på spil.

Det betyder ikke at man ikke kan drive det til noget stort uden at satse det hele, men for de flestes vedkommende er det sådan, at jo større risikoen er, jo større er egen indsats for at det skal lykkes.

Fra København
Tilmeldt 20. Jan 12
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 09:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan se at mit link til det fulde indlæg, ikke virker!

Det korrekte link til hvor du kan læse den komplette udgave af indlægget findes på CYKLOP UNIVERSE

Fra København
Tilmeldt 20. Jan 12
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 09:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg deler din optik i det fakta, at indsats ofte er afspejlet af hvad der er på spil.

Men det er netop denne problematik, der kan være en hæmsko for seriøs forretningsdrift indenfor e-handel.

Det er naturligvis vigtigt at understrege, at ikke alle online forretninger er etableret med det ene og alene formål, at erobrer verdensherredømmet, men samtidig vigtigt at henlede opmærksomheden på, at professionel og seriøs forretningsdrift, ikke nødvendigvis direkte har noget at gøre med virksomhedsejerens ambitionsniveau, men rettere vedkommendes indstilling og holdning til forretningen.

Ejerens holdning og indstilling til forretningen, har reelt set ikke noget at gøre med hvilke økonomiske midler der ligger bag forretningen, men snarere ens egen tilgang til forretningen.

Fra hørsholm
Tilmeldt 4. Feb 10
Indlæg ialt: 28
Fra  www.speciel-design.dk Skrevet kl. 09:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Med hensyn til op jeg tager min forretning www.speciel-design.dk alvorligt nok mener jeg at det er tilfældet. Men samtidig må jeg sige at udgangspunktet for at drive en web shop er meget forskellig. fx kan der være den økonomiske barierre der gør det svært at få sin web shop til at rykke. Det er ikke altid nok at have et super produkt.

lise

Fra Hedensted
Tilmeldt 16. Sep 07
Indlæg ialt: 276
Skrevet kl. 10:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lise

Man kan selvfølgeligt ikke skære alle over en kam, for udgangspunktet er forskelligt. Og det er klart at økonomien spiller en afgørende faktor hvordan du agerer.

En anden faktor som spiller ind, er hvor stor en del af din personlige indkomst skal komme fra denne virksomhed. For nogle er det mest for interessens skyld, mens andre går 110% ind i projektet, fordi indkomsten skal genereres fra denne aktivitet.

Selvom man går 110% ind i det, kan det være andre faktorer som gør at man ikke kan gi den max, da økonomi eller mangel på samme kan være en hindring

Tilmeldt 27. Nov 08
Indlæg ialt: 73
Skrevet kl. 20:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det du siger ikke bare at hvis man lægger en større indsats i sin webshop med at optimere, så får man (måske) et større udbytte?

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:20
Hvor mange stjerner giver du? :

man satser 110% af det hele og husker altid at have lidt til overs af kroner hele men især den vilje og stædighed og viden søgen efter den som passer til sit erhverv 

økonomisk sans også vigtigt

typiske succes iværksættere har en gennemslags kræft ,der ud arter sig at folk ser ud op til en , de kan påvirke andre folk de er anderledes de skiller sig ud fra folkene de går i front med nye ideer og tør satse det hele 

penge er ikke drivkræften det er det man vil formidle men i sidste ende det dem trækker meste da nu gang ikke kan klare sig uden dem , men at ikke tænke på det første får det er meget præg der er nytænkende og er før de andre kommer i gang og du vinder nu for alle prøver efterligne dig men nu det for sent for de andre da du har et vildt forspring da du tog det afgørende spring før de andre gjorde det

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 20. Jan 12
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 12:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikael,

Det er måske en meget forkortet version af budskabet, men naturligvis essensen af mit indlæg.

Trods dette faktum som du og jeg påpeger, findes der tilstadighed rigtig mange derude, der ikke er opmærksomme på netop dette princip. Derfor ser jeg indlæg som ovenstående vigtigt.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)