Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sponsor præmier - hjælp søges..

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 16. Nov 11
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 09:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, (dette er mere eller mindre et genopslag der er dog nogle ændringer - såsom dato - arrangementet er rykket 1 uge)

Jeg fungerer som event-manager i en fodbold klub der 1/1-2012 kan fejre sit 5 års jubilæum. I anledningen heraf afholder vi en fodbold turnering for op til 45 hold. Vi kunne derfor godt bruge en hjælpende hånd i form af forskellige sponsorater.

Beskrivelse af arrangement

Vi arrangerer, i anledning af at vores fodboldklub har 5 års jubilæum, en 7-mands fodboldturnering for både piger og drenge i alderen ca 17 op til 40 år, primært forventer vi dog at 80% af spillerene ligger i aldersgruppen: 19-26.

Turneringen foregår over 2 dage hvor lørdag er kvalifikation og søndag spilles der finale stævne.

Vi forventer mellem 35 og 45 hold af ca 8 spillere.

Primært forventer vi at det bliver klubber fra øjstjylland der kommer til at deltage i denne begivenhed.

Dato +  for afholdelse     Antal deltagere  Primær aldersgruppe

30+1 Juni/juli 2012            250 – 300                      19-26

Tranbjerg stadion
Grønløkke Alle 7A
8310 Tranbjerg.

Grunden til at vi henvender os til "alle" aminoer er at vi søger virksomheder og folk der vil hjælpe os med at gøre denne turnering endnu bedre.

Vi søger:
Penge sponsorater (til betaling af dommere, leje af telte osv)
Spurt præmier (præmier for flotte mål eller ekstraordinære ting)
Gave kort / præmer (Til pulje vindere)
Tryk af kampprogrammer

Hvis i skulle vælge at hjælpe os med en af ovenstående typer sponsorater vil i få:

Tryk af logo i kampprogram (muligvis også indbydelse - den bliver trykt ret snart - så der skal afklares hurtig).
Benævnelse af firmanavn + slogan (som kamp sponsor til udvalgte kampe)
Mulighed for logo på bander/mure under turneringen og under festen.logo med link på vores hjemmeside med 100-200 daglige unikke hits. www.fckegle.com (tidsperiode vurderes efter sponsorat type og størrelse)

Vi håber at der er nogle aminoer der kan se fordelen i at blive eksponeret til lige netop denne målgruppe og derfor har interesse i at gøre vores 5 års jubilæum til en succes.

Yderligere info:

Foreløbelige sponsorere:
KIMs
Bianco footwear
Social Club (århus)

Mvh.

Danmarks fedeste serieklub. www.fckegle.com

Fra Århus n
Tilmeldt 21. Sep 09
Indlæg ialt: 165
Fra  TheCocktailCompany Skrevet kl. 16:22

Kan man tilmelde sig jeres fodboldturnering et eller andet sted ? :)

Cocktailcatering og bartenderudlejning i højeste kvalitet - www.thecocktailcompany.dk
lej en bartender hos The Cocktail Company

Tilmeldt 16. Nov 11
Skrevet kl. 20:32

Ja der skulle gerne stå på vores hjemmeside hvordan du tilmelder dig.. 

Men ellers er det muligt her igennem: 

http://staevner.dk/staevne/3417/fc-kegles-jubilaeum.aspx

Fra Lyngby
Tilmeldt 8. Jan 12
Indlæg ialt: 27
Fra  Skanem OU Skrevet kl. 20:50

Hej,

please look at our website and product we have. It could be interesting for us to give away "præmier" or "Gave kort".

I speak Swedish, understand Danish well. If it interesting, contact me by e-mail steve@mittverk.com,

You are welcome to write in Danish. 

Hilsen, Steve
Tryk på Plexiglas, Canvas, Aluminium, Glas...

Mittverk.com 

Tilmeldt 16. Nov 11
Skrevet kl. 08:33

Smider dig en mail inden så længe..

Tilmeldt 16. Nov 11
Skrevet kl. 16:01

Er der nogle der har nogle gode ideer til hvor vi kan søge efter sponsorater..
Der er mange af de store kæder (intersport - sportmaster o.l) der ikke tager denne form for eksponering som noget vigtig (og fair nok for det :) )

Vi er muligvis villige (alt efter produkt) til at købe noget af det selv for at få noget mere oven i, hvis i forstår..

altså du er en sportsbutik der vil tilbyde os 2 gavekort af 500 kr hvis vi selv køber 2 gavekort af 400 eller lign..

Tilmeldt 16. Nov 11
Skrevet kl. 20:28

slet ingen der har nogle ideer?? 

Tilmeldt 16. Nov 11
Skrevet kl. 10:50

jeg troede at der var mange kreative hjerner blandt aminoerne :)

Kan det passe at ingen har nogle gode ideer eller råd til hvor jeg kan henvende mig.. :)

Tilmeldt 11. Apr 11
Indlæg ialt: 129
Skrevet kl. 13:24

Da jeres stævne ikke er "verdenskendt" ville jeg nok prøve mindre kendte sportsbutikker. Internettet er proppet med dem. Ellers ville jeg helt sikkert gå ud til lokale virksomheder og ringe på deres dør og vise planen over arrangementet frem.

Tilmeldt 16. Nov 11
Skrevet kl. 15:18

Vi har prøvet mange af de lokale butikker, men de syntes ikke rigtig at have interesse for det.
Jeg er lidt bange for at det skyldtes den der finanskrise som folk snakker om.. :)

Jeg vil prøve at sende noget information til nogle sportsbutikker på nettet og se om der er noget at hente der. :)

Er der andre der ligger inde med ideer må i endelig sige til.. vi kan bruge alt den hjælp vi kan få..

Det vi har sværest ved er at finde et telt som vi kan benytte, der er ikke mange telt udlejninger der er interesseret i reklame kontra nedslag i prisen.. :(

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)