Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

er link kataloger en fordel i SEO ?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Fredericia
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 108
Skrevet kl. 23:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er de sidste par dage begyndt på SEO, og dermed fået min side tilmeldt i nogle link kataloger. Yderlig har jeg brugt headspace2.
På mit søgeord nr 2 lå jeg inden seo, på side 4, nu ligger jeg på side 9!!!?? Hvordan er det lige sket? Er det link kataloger? Jeg er langt fra færdig, men jeg forventede ikke lige at jeg skulle ryge tilbage på google...

Moving-u.dk, flytning til udlandet, billig udenlandsflytning, flytte til udlandet.

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 23:25

Hej Roal

Jeg formoder din side er helt ny siden du får sådan et spring :) I starten af en hjemmesides levetid kaster google dig frem og tilbage til de finder den rette plads til din side :)

Linkkataloger giver SEO og det samme gør artikeldatabaser, men hvor meget de giver er der stor forskel på

Der er flere faktorer der spiller ind

Fra Kolding
Tilmeldt 6. Jun 11
Indlæg ialt: 288
Fra  MJ Vision ApS Skrevet kl. 23:25

Jeg er ikke seo mand, men tror ikke det er de kataloger der
har lavet noget.

Medmindre du har brugt en af de her tilføj til 100 kataloger
på en gang sider….

Tror mere på at du har rette indhold på dine sider og det
kan få dine placeringer til at falde…

Skab tryghed for din virksomhed og dit personale med Kamera overvågning

Fra Svenstrup J
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 862
Fra  Dansk Elektronikreparation Systemservice Skrevet kl. 02:27
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Roal Limkilde:
På mit søgeord nr 2 lå jeg inden seo, på side 4, nu ligger jeg på side 9!!!?? Hvordan er det lige sket? Er det link kataloger? Jeg er langt fra færdig, men jeg forventede ikke lige at jeg skulle ryge tilbage på google...

Det er ikke dine tilmeldinger på link-katalogerne, som har flyttet dig ned ad Google-ranglisten. Hvis de kunne det, skulle jeg til at tilmelde mine konkurrenter! Smile

Det er helt normal for en ny side (kan se, at du har oprettet domænet 2. december 2011), at hoppe op og ned i søgeresultaterne.

Men hvorom alt er, så bør du arbejde noget mere med dit site. Og et godt sted at starte, vil være dine sidetitler og sidebeskrivelser. Husk f.eks., at det ord (den sætning) du gerne vil optimere den enkelte side til, bør være det første i din sidetitel. Du mangler generelt noget arbejde med sidetitler/beskrivelser endnu i forhold til SEO:

http://www.google.dk/#sclient=psy-ab&hl=da&source=hp&q=site:Moving-u.dk&oq=site:Moving-u.dk&aq=f&aqi=&aql=&gs_sm=s&gs_upl=0l0l1l86977l0l0l0l0l0l0l0l0ll0l0&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.,cf.osb&fp=34e1991db636d457&biw=1600&bih=844

Herudover skal du igang med at få dig nogle indgående links, for at ligge godt i Google - men det ser det jo også ud til, at du er gået igang med.

Hvis du ikke allerede har fundet dig noget godt læsemateriale om SEO, så prøv at kigge her: http://www.seo-lex.dk/ - du kan fint starte med gratis-versionen.

dbh
Kenneth

Læs om alle fordelene ved en varmepumpe på varmepumpeoversigten.dk

Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 14:25

Ro på Roal! Det er helt almindeligt for en ny side (især når du linkbygger) at hoppe rundt i søgeresulaterne. Fortsæt du bare med linkbygning, men hold dig til artikelkatalogerne fremfor linkkatalogerne.

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 14:40
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Og prøv også at etablere dig selv på de Sociale medier. I.e (Facebook, G+, twitter osv.)

Jeg har forresten udviklet et godt trick til at få en kæmpe facebook tilstedeværelse, som jeg dog ikke endnu selv har benyttet grundet at jeg ikke rigtig har tid til mine facebook sider, Jeg kalder dette trick den virale atom bombe, og nu skal jeg gennemgå det så du forstår :-)

Step 1. lav en awesome youtube video (og når jeg siger awesome så mener jeg awesome), dette kunne eks. være en rap sang om at flytte til udlandet eller hvad ved jeg. Og husk at smide et link til din facebook side i din videos beskrivelse.

step 2. Find nogle fora og post dit youtube link der.

step 3. hold en sammenlignings konkurrence på din facebook side.

step 4. nu smider du et link til din video på en social bookmarking tjeneste og ber så dine likes om at stemme den op.

step 5. gå ud i køkkenet og hent en kop kaffe/the og sid tilbagelænet og se din facebook tilstedeværelse eksplodere :-)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)