Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad koster det at få lavet en hjemmeside?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 31. Aug 11
Indlæg ialt: 177
Skrevet kl. 19:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer!

Jeg vil gerne starte med at undskylde de følgende formuleringer, men aner ikke det fjerneste om det jeg spørger om!!

Jeg skal ha lavet en hjemmeside, som udelukkende fungerer som infosite om en ydelse! Dvs en forside, som beskriver mit "produkt" og så nogle faneblade med kontakt, priser, Faqs osv.

Giver det mening?

Send venligst en PB, hvis du kan hjælpe eller har spørgsmål.

Dbh

Mads

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:52

Hej Mads!

Jeg har sendt dig en PB.

Ha' en super dag! 

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 697
Fra  Blackface.dk Skrevet kl. 21:03

Hej :)

Det burde jeg godt kunne klare - smid mig en mail mj @ pezzo.dk så kan vi finder den rigtige løsning til dig :)

Blackface.dk -> Billig blackmask

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 21:03

I would love to help you out with this and have many references especially from people here on a Amino.dk 

Please take a look at what my client say here: http://www.your-virtual-ninja.com/testimonials 

I am happy to give you 20 min of my time so we can discuss whether or not I can help you (I'm sure I can, I have a large team and we can build small simple sites very quickly and affordably) 

In fact we have started building one and am almost finished after just 3 days work it is worth 5000

the prices range from 2500-25000DKK so I will need to talk with you to help you best,

or I have packages here --> wordpress website packages (you must note to add 25% to these prices)

If you're interested in having a talk over Skype please follow this link

I hope you have a wonderful day (I am based in Sweden but my business is based in Belize, so that means no Moms and affordable rates as my staff is spread all over the world, Philippines, UK, Sweden, Denmark, Romainia, Ukraine, South Africa, and the US)

Fra København
Tilmeldt 7. Oct 08
Indlæg ialt: 171
Fra  dmeGraphic Skrevet kl. 12:12

Det kan jeg sagtens hjælpe dig med! :)

Se www.dmegraphic.dk for referencer og portefølje.

Rigtig god dag!

Dbh. David

Website: www.DavidMetzon.dk

Direkte mail: dme@dmegraphic.dk

Fra Gedved
Tilmeldt 25. Mar 09
Indlæg ialt: 513
Skrevet kl. 12:27
Hej. Sådan en side behøves du ikk købe dig til men lave selv. Tjek Golden planet og ring hvis der er spørgsmål
Fra Gråsten
Tilmeldt 11. Oct 09
Indlæg ialt: 993
Fra  VeloMania Skrevet kl. 12:40

Jeg ved at WooThemes laver en out-of-box løsning til wordpress. Er ikke lige ved computeren lige nu, så du må eventuelt lige selv finde temaet på deres hjemmeside..

Tilmeldt 31. Aug 11
Indlæg ialt: 177
Skrevet kl. 12:56
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Tak Brian og tak alle i andre! (Brian TRO mig, jeg skal have hjælp!)

Jeg har fået omkring 20 henvendelser og har fundet den rette til opgaven!

Det er endnu engang en sand fornøjelse at se hvordan i springer til for at hjælpe, når man er lidt på bar bund.

Jeg har desværre ikke tid til at svare igen til hver enkelt af jer, da jeg ligger vandret, der er kommet med et godt tilbud, så tillader mig at skrive det her og håber det er fint!

Dbh

Mads

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)