Hej Jeg arbejder i telebranchen. Er der nogen der kan lave et super program med byt til nyt? mvh allan |
det skal kun arbejde med dandomain. Muligvis ekstern hjemmeside
Hej Jeg arbejder i telebranchen. Er der nogen der kan lave et super program med byt til nyt? mvh allan |
Hej Allan Kan du beskrive opgaven lidt mere i detaljer? Det tror jeg du vil få flere svar på. Er det en hjemmeside, du skal have udviklet noget til, er det et program, der skal kunne downloades eller er det noget helt tredje? Mvh. Michael Storm |
|
Hej Venner Jeg søger en der kan udvikle et program som Byt Til Nyt på vores hjemmeside. Vi sælger mobiltelefoner Det jeg ønsker er at kunden kan gå ind på byt til nyt inde på vores hejmmeside. Her ryger han/hun ind på måske ekstern underside hvor man kan indtaste den man har. Model .... Ny, brugt, slidt, defekt ... Herefter vil en pris komme frem. Kunden skroller ned og vælger hvilke model han/hun vil købe fra os. Her efter skal det modregnes ( den nye - den gamle model pris) Dem der kan finde ud af at lave det og til en fornuftig pris er velkommen til at kontakte mig for mere info og detaljer. mvh allan |
Fin beskrivelse. Jeg tror umiddelbart der er nogle, der er mere kompetente end mig til at løse lige netop denne opgave :) Jeg har mit fokus på en lidt anden type opgaver. Men tak for den uddybende forklaring. Håber du finder en til at løse opgaven. Du kan eventuelt slå den op på Amino Freelancer. Mvh. Michael |