Hej Jeg bor på færøerne og har lyst til at starte en online cd, dvd og spil handel, men jeg er i tvivl i nogle ting. Kender I nogle gode leverandører som jeg kan finde på nettet? Så kan man kan tjekke indkøbs pris på varerne. Hvad ville I synes være passelig lager størrelse at begynde med? i stk og kr. (Folketal: 48000) I er også velkomne til andre bemærkninger vedr. emnet. Tak på forhånd. |
vedrørende leverandører.
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
- 1
Prøv at søge her på Amino - der har været tråde før om DVD/CD/Etc. Og så vidt jeg husker, så er avancerne ikke så store - i hvert fald i DK. Jeg ved ikke, hvad en DVD koster på Færørene til slutkunden. Men der er sandsynligvis lidt større omkostninger til logistik, end vi har i DK, dog. Held og lykke med foretagnet! Vh Peter |
http://pbtryk.dk: Danmarks billigste bannere!
Ja der er ikke den store avance på salg af dvder og cder. Det hjælper så heller ikke at de webshops man skal konkurere imod faktisk er ejet af den levrandør. Men der er firmaer som Poul Hansen du kan se her på adressen at de ejer bla firmaet DVDOO. Før i tiden var der også proshop.dk som importerede men ved ikke om de er stoppet. Betafon er så vidt jeg ved også importør. Jeg stoppede med at sælge film og spil netop pga jeg skulle konkurre imod mine levrandøre samt at avancen var alt for lille. MVH Mark |
Hej Roi. Jeg vil heller ikke anbefale dig at gå ind i branchen. Jeg er tidligere DVD-forhandler men valgte at sælge forretningen p.g.a. den lave avance. ![]() Der er absolut 0 potentiale i at starte sådan en forretning op. Se bare på Play.com og cdwow.dk - hvordan konkurrerer man med deres priser!!?? Nå, men her er nogle leverandører til dig: www.phwebben.dk Håber, du kan bruge det :-) Anders. |
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)