Kære Aminoer, Første gang jeg skriver herinde, så håber på positiv feedback :) Jeg er netop i gang med at søsætte en ny multi-forfatter blog, og søger skribenter som har lyst til at bidrage med indhold til bloggen. I modsætning til andre lignende blogs (som primært beror på frivilligt arbejde), har jeg oprettet en belønningsstruktur til skribenterne, der gør at man som forfatter/skribent får del i den indkomst som skabes på bloggen i form af adsense og affiliate links - dette i stedet for fast løn. Det betyder at der i starten nok ikke vil være den store indkomst, men jo mere indhold man bidrager med, og jo flere besøgende der bliver oparbejdet til siden, jo større indkomst til de enkelte forfattere. Det betyder også, at hvis bloggen får succes, så får de enkelte forfattere også succes - win-win. I det hele taget lægger konceptet op til et meget tæt forhold forfatterne imellem, med vægt på netværk, social interaktion og community-følelse. Enhver med en iPhone el. iPad kan blive forfatter. Bloggen er på engelsk, så du skal kunne skrive et godt og flydende engelsk. Det er en fordel hvis du har haft erfaring med affiliate programmer, da du på den måde bedre kan få succes med egne links. Derudover er der ingen kriterier, så hvis du er interesseret kan du blive skribent/forfatter med det samme, og allerede nu begynde at bidrage. Er i øvrigt også interesseret i at høre andre Aminoers erfaringer med multi-forfatter-blogs.
Mvh |
Hej Torben
Det var ikke mange svar, du har fået...
Jeg faldt over dit indlæg via Google, og synes at det lyder spændende. Jeg har selv gået med samme tanke, men ville gøre det på dansk, da det ikke umiddelbart findes i forvejen. Engelske versioner af det er jo lavet før...
Er det bestemte emner, du tænker på? Eller kan man skrive om hvad som helst?
Og er du kommet længere med projektet? Rie