Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger skribenter til multi-forfatter blog

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 28. Jan 12
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 15:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer,

Første gang jeg skriver herinde, så håber på positiv feedback :) Jeg er netop i gang med at søsætte en ny multi-forfatter blog, og søger skribenter som har lyst til at bidrage med indhold til bloggen. I modsætning til andre lignende blogs (som primært beror på frivilligt arbejde), har jeg oprettet en belønningsstruktur til skribenterne, der gør at man som forfatter/skribent får del i den indkomst som skabes på bloggen i form af adsense og affiliate links - dette i stedet for fast løn.

Det betyder at der i starten nok ikke vil være den store indkomst, men jo mere indhold man bidrager med, og jo flere besøgende der bliver oparbejdet til siden, jo større indkomst til de enkelte forfattere. Det betyder også, at hvis bloggen får succes, så får de enkelte forfattere også succes - win-win. I det hele taget lægger konceptet op til et meget tæt forhold forfatterne imellem, med vægt på netværk, social interaktion og community-følelse.

Enhver med en iPhone el. iPad kan blive forfatter. Bloggen er på engelsk, så du skal kunne skrive et godt og flydende engelsk. Det er en fordel hvis du har haft erfaring med affiliate programmer, da du på den måde bedre kan få succes med egne links. Derudover er der ingen kriterier, så hvis du er interesseret kan du blive skribent/forfatter med det samme, og allerede nu begynde at bidrage.

Send mig en pm, så sender jeg dig detaljerne til at komme i gang med det samme.

Er i øvrigt også interesseret i at høre andre Aminoers erfaringer med multi-forfatter-blogs.

• Hvor kan man ellers søge skribenter?
  • Hvad skal der til for at blive en succes?
  • Hvad kommer først; forfattere eller succes?

Mvh
Torben

Fra Hillerød
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 214
Skrevet kl. 10:19

Hej Torben

Det var ikke mange svar, du har fået...   Wink

Jeg faldt over dit indlæg via Google, og synes at det lyder spændende. Jeg har selv gået med samme tanke, men ville gøre det på dansk, da det ikke umiddelbart findes i forvejen. Engelske versioner af det er jo lavet før...

Er det bestemte emner, du tænker på? Eller kan man skrive om hvad som helst?
Og er du kommet længere med projektet?

Smile    Rie

Tilmeldt 19. Aug 10
Indlæg ialt: 503
Skrevet kl. 10:43

Vi vil også godt høre mere og måske hjælpe lidt med affiliate programmer også?

Hvad kan/skal man skrive om? Og er der hjælp til lidt korrektur læsning? 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:03

Det er godt nok en gammel tråd, men jeg synes også, det lyder spændende. Der står dog, at man skal sende en pm, så måske fik trådstarter alligevel svar i januar. Man ka' jo sende en pm og spørge...

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 28. Jan 12
Skrevet kl. 22:22

Hej Rie,

Nej, ikke så mange svar her på siden, men fik dog et par direkte beskeder fra interesserede personer. Det er indtil videre blevet til den engelske version, og tanken er at der ikke er nogle begrænsninger i forhold til typen af indhold. Det er dog indenfor app-verdenen vi bevæger os, og mere specifikt anmeldelser af apps.

Efter en travl begyndelse er jeg personligt gået lidt i stå - det sværeste har været at finde personer som gider og har interesse i at skrive. Indtil videre har jeg et par engelske-talende samarbejder oppe at stå, hvilket primært er hvad der har bidraget til indhold.

Se siden på www.appzter.info.

Hvis du har lyst til at prøve det af, så kig på linket "Wannabe Appzter?" :)

I øvrigt tak for din kommentar :)

/Torben

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 28. Jan 12
Skrevet kl. 22:23

Hej Poul,

Se mit svar til Rie, og så skal du være mere end velkommen til at sende mig en PM :)

/Torben

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 28. Jan 12
Skrevet kl. 22:24

Hej NordicACmedia,

Se mit svar til Rie, du/I skal være velkommen til at tjekke siden ud, og evt. prøve konceptet af hvis det har interesse. Jeg hjælper gerne med korrekturlæsningen ;)

/Torben

Fra Hillerød
Tilmeldt 7. Apr 09
Skrevet kl. 09:52

Hej igen

Nå - synd at det skal handle om apps.
Jeg er ikke nået så langt som til at have en smartphone endnu, så der får jeg svært ved at blande mig...   Wink

Jeg kender alt for godt det med at gå lidt i stå. Jeg er altid superentusiastisk i begyndelsen, men jeg får gerne en ny og mere spændende ide, inden jeg rigtig får søsat projektet, og så springer jeg videre. Det samme sker så med næste projekt...   Wink

Mange gange held og lykke med siden - jeg håber, at du finder entusiasmen igen.

Smile     Rie

Fra Hillerød
Tilmeldt 7. Apr 09
Skrevet kl. 09:55

Hej igen

Jeg er ikke nået så langt som til at få en smartphone endnu, så der får jeg svært ved at blande mig.   Wink

Jeg kender alt for godt det med at gå i stå. Jeg er altid superentusiastisk i begyndelsen, men så får jeg en ny og selvfølgelig mere spændende ide, og så dropper jeg den første ide. Det samme sker så med næste projekt...    Wink

Held og lykke med siden - jeg håber at du finder entusiasmen igen.

Smile     Rie

Fra Hillerød
Tilmeldt 7. Apr 09
Skrevet kl. 09:55

Hej igen

Jeg er ikke nået så langt som til at få en smartphone endnu, så der får jeg svært ved at blande mig.   Wink

Jeg kender alt for godt det med at gå i stå. Jeg er altid superentusiastisk i begyndelsen, men så får jeg en ny og selvfølgelig mere spændende ide, og så dropper jeg den første ide. Det samme sker så med næste projekt...    Wink

Held og lykke med siden - jeg håber at du finder entusiasmen igen.

Smile     Rie

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)