Hej! Jeg søger en, der kan hjælpe mig med at opsætte Epay på min Magento-webshop. Er der en, der har tid til at tage sådan en opgave? Mvh Søren |
Opsætning af Epay på Magento-webshop
- 1
Det kan vi hjælpe dig med :) Hvis du sender mig en pm, så kan vi snakke videre der. Dbh Benjamin |
Hej Søren |
Mvh
Andreas Bo Rene Jensen - Tlf 24262601 (Midlertidigt nr. 29906517)
@Efirm og @Andreas Jeg har prøvet at tegne, hvordan jeg meget gerne vil have at min betalingsproces skal se ud. Er det muligt at gøre som man kan se på mit screenshot? Jeg har Epay. |
Hej Søren Alt er muligt i Magento, men de fleste vil nok vælge at benytte deres PSP´s PCI-certificering og SSL-certifikat. I dit tilfælde betyder det at det betalingvindue skal loades fra ePay via. deres SSL-certifikat. Til gengæld slipper du for PCI-certificeringer og at bøvle med certifikater etc. God vind med shoppen! |
Dennis | (+45) 7222 4457 | Dalgasgade 11, 7400 Herning
Seriøs Magentohosting
Hej Søren Er det noget du har tænkt dig at få lavet og noget du vil betale for at få lavet? |
Mvh
Andreas Bo Rene Jensen - Tlf 24262601 (Midlertidigt nr. 29906517)
Tror simpelthen ikke på du ved hvad du skal give bud på. Powerhosting beskriver den tekniske / lovgivningsmæssige problemstilling ved det han spørger om. PCI DSS Certificering: @Trådstarter din investering i at gå vidre med det du spørger om er ret omfattende. Magento Community som platform er _IKKE_ PCI DSS Compliant. Så før du overhovedet går videre skal du overveje om du er klar til en investering i MAgento Enterprise. Hvor Magento Enterprise omgår PCI DSS Audit ved at udskille payment delen i deres Payment Bridge. Så det kun er Payment Bridge komponenter der skal bestå et PCI DSS Security Compliance Audit. Der er mange der kan hjælpe dig med at lave et traditionelt checkout i magento ved at bruge epay. Er det forøvrigt ikke Checkout fra GoMage du bruger ? |
SAFe SPC, Magento Expert, Jira Guru, Kammalou.com