Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Personlig side, feedback

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen.

Jeg har i lidt tid haft siden www.rtkjeldsen.dk som jeg er rigtig glad for, men for nylig har jeg givet siden en ordentlig make over og syntes selv det er blevet ret godt, men det jo bare min mening.

Hvad syntes i om siden i helhed, er der noget der skal ændres, skal bloggen komme som det første på siden eller hvad syntes i?

Kort sagt, hvad syntes i om siden? :-)

God dag til jer!

P.S. Den er lavet i wordpress

Fra Roskilde
Tilmeldt 13. Apr 11
Indlæg ialt: 550
Fra  Kolind Media Skrevet kl. 14:16

hej Rasmus. 

Jeg synes da det er en fin side. Men jeg ville, som du selv siger, smide bloggen på forsiden. Også lave din "Velkommen" om til noget andet eller fjerne den :-) 

Jeg blev nysgerrig og læste lige "Om dig" og så du havde lavet en fanside til Arto. Hvad er det for en side? :) 

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:26

Hej Sebastian.

Tak for din feedback.

Det med fansiden er nogle år siden jeg lavede den, og vi solgte den i 2009 mener jeg :-)
Men den eksistere ikke længere.

Fra Roskilde
Tilmeldt 13. Apr 11
Indlæg ialt: 550
Fra  Kolind Media Skrevet kl. 14:31

Øv. Det var ellers lidt spændende synes jeg ;) 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:56

jeg er blevet meget forvirret over siden , hvad vil du med siden

det virker som en mellem ting imellem personlige og en salgs side , hvad tilbyder burde være på et helt domæne da siden starter ekstrem personlig ud , ens arbejdsliv og privatliv adskiller man derved virker man mere seriøst , vis jeg køber en hjemmeside igennem dig ved kommer det ikke mig om du har børn eller men om jeg fået leveret min side til tiden

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:18

Hej Mikael.

Tak for din feedback!
Ja det giver meget god mening, det kunne godt ske jeg skulle adskille det :-)

Fra København
Tilmeldt 13. Jan 11
Indlæg ialt: 400
Fra  Kampgear Skrevet kl. 21:50

Hej Rasmus

Jeg er enig i, hvad Mikael siger. Du skal helt klart adskille business and pleasure på to forskellige domæner.

Designet er simpelt og pænt til en blog, men lidt intetsigende hvis du skal sælge dig selv. :)

Bloggen er der ikke så meget at sige om, når den nu er personlig. Men fedt indlæg angående jeres tømmerflåde! Det lyder satme sjovt. :D

'Det kan jeg tilbyde' - Den skal uddybes en del mere og have sit eget domæne, så du virkelig kan sætte fokus på det!
Personligt ville jeg ikke vælge dig som designer - ikke pga. mangel på kompetencer, for det har du. Heller ikke noget personligt rettet mod dig - men det der skræmmer mig er, at du skriver, du laver en site, hvor kunderne bliver og ikke klikker væk. Det er noget af et løfte!! Alle sites har jo kunder, der bouncher. :)

Men okay. Det kan være du er har lavet nogle rigtig professionelle sites, der bare har givet pote. Men hvor er referencerne så? Det er fedt med et løfte til kunderne, hvis man kan bevise sit værd med nogle referencer eller links til sites, som man har lavet.

Jeg læste godt 'Projekter'. Men det synes jeg ikke sælger dine webdesign-evner meget bedre. :)

Håber du kan bruge min feedback!

// Casper

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:20

Hej Casper.

Tak for din feedback.

Er utrolig glad for din kritik, jeg vil lade siden forblive en blog og få arbejdet på den professionelle del.

Vender tilbage når jeg har noget der, men fortsat følg med på bloggen hvis du vil læse mere om tømmerflåden! :-)

Fra København
Tilmeldt 13. Jan 11
Indlæg ialt: 400
Fra  Kampgear Skrevet kl. 23:03

Jeg er glad for, at du kan bruge det. :) Jeg glæder mig til at se, hvad den professionelle side bliver til. :)

Rigtig god aften

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)