Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Udløbet opgave udført - men kan ikke rates

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Manila Philippines South East Asia
Tilmeldt 1. Oct 09
Indlæg ialt: 91
Fra  1902 Software Development Corporation test company Skrevet kl. 11:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hi Sebastian,

We need to know what the job title was and when did you bid or do it.

Regards,

Paul

Sample signature

Tilmeldt 14. Jun 11
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 18:15

Jeg tror Amino administration har faaet et vinter ildebefindende, for nu har de givet mig 5 stjerner, og det var Sebastian Kolin Sorensen som skulle have de fem stjerner for et exelent godt arbejde og samarbejde.

Haaber Amino finder denne mail og retter deT.

Hilsen www.cahorsbooking.com

Fra Manila, Filippinerne
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 1558
Fra  1902 Software Development Corporation Skrevet kl. 05:03

Hej Venner,

Vi vil rigtig gerne hjælpe og få tingene bragt i orden. Vi har dog et problem da vi ikke kan finde ud af hvilken Amino Freelancer posting der er tale om.

"Udenlandsdansker" kan vi ikke finde i Amino Freelancer. Kan det være at Udenlandsdansker har to Amino profiler og at den profil du bruger på Amino freelancer ikke er Udenlandsdansker?

Det tager os 2 minutter at finde ud af hvad der er galt, men det er nødvendigt at vi får

1. Et link til jobbet 

2. Navnet på den profil som blev brugt på Amino Freelancer til at oprettet jobbet.

Når vi har det, så finder vi ud af hvad der er galt så vi kan få tingene bragt i orden.

Jeg glæder mig til at høre fra jer.

Mvh

Peter 

Fra Roskilde
Tilmeldt 13. Apr 11
Indlæg ialt: 550
Fra  Kolind Media Skrevet kl. 11:14

Peter Skouhus:

Hej Venner,

Vi vil rigtig gerne hjælpe og få tingene bragt i orden. Vi har dog et problem da vi ikke kan finde ud af hvilken Amino Freelancer posting der er tale om.

"Udenlandsdansker" kan vi ikke finde i Amino Freelancer. Kan det være at Udenlandsdansker har to Amino profiler og at den profil du bruger på Amino freelancer ikke er Udenlandsdansker?

Det tager os 2 minutter at finde ud af hvad der er galt, men det er nødvendigt at vi får

1. Et link til jobbet 

2. Navnet på den profil som blev brugt på Amino Freelancer til at oprettet jobbet.

Når vi har det, så finder vi ud af hvad der er galt så vi kan få tingene bragt i orden.

Jeg glæder mig til at høre fra jer.

Mvh

Peter 

Jeg har ingen idé om, hvad der er sket med Udenlandsdansker, og hans 5 stjerner han siger han har fået :-) 

Men - jeg ved bare, at jeg bød på en opgave, som Udenlandsdansker har oprettet, som han vidst har glemt at give mig "Vinder" på så opgaven er udløbet.

Derfor er det også lidt svært for mig, at give et link på opgaven. 

Jeg har også spurgt, om Udenlandsdansker bare skulle oprette opgaven også give mig vinder på opgaven, så han kan give mig feedback. Er det ikke det nemmeste? :-) 

Fra Manila, Filippinerne
Tilmeldt 21. Jun 07
Fra  1902 Software Development Corporation Skrevet kl. 11:28

Sebastian K. Sørensen:

Men - jeg ved bare, at jeg bød på en opgave, som Udenlandsdansker har oprettet, som han vidst har glemt at give mig "Vinder" på så opgaven er udløbet.

Nu er jeg lidt forvirret (jeg har et lavt I.Q. så bear with me...) siger du at "Udenlandsdansker" ikke har sat dig som vinner?

Hvis du kikker i din Freelancer administration kan du se de ting du har budt på, kan du ikke lige logge ind også finde ud af hvilket job vi taler om her, uden et job kan vi ikke løse problemet :-). Du har vist bud på 12 - 13 job så det burde være til at finde ud af.

Jeg afventer dit tilbagespark....

Fra Roskilde
Tilmeldt 13. Apr 11
Fra  Kolind Media Skrevet kl. 12:03

Peter Skouhus:
Jeg afventer dit tilbagespark....

Det ser ikke ud til, at jeg overhovedet har opgaven i min freelancer admin. Selvom jeg er sikker på, at Udenlandsdansker havde opgaven herinde. 

Hm, hvad filen skal der så gøres?

mvh,

seb

Fra Manila, Filippinerne
Tilmeldt 21. Jun 07
Fra  1902 Software Development Corporation Skrevet kl. 12:06

Sebastian K. Sørensen:
Det ser ikke ud til, at jeg overhovedet har opgaven i min freelancer admin. Selvom jeg er sikker på, at Udenlandsdansker havde opgaven herinde. 

hmmm....kunne det være at i blot har aftalt at du skal lave opgaven gennem debatten og ikke igennem Amino Freelancer? I

Vi kan heller ikke finde "Udenlandsdansker" i Amino Freelancer. 

Vi parker lige den her med mindre i kan komme op med den konkret opgave.

Fra Roskilde
Tilmeldt 13. Apr 11
Fra  Kolind Media Skrevet kl. 12:34

Peter Skouhus:
hmmm....kunne det være at i blot har aftalt at du skal lave opgaven gennem debatten og ikke igennem Amino Freelancer? I

Jeg kan ærlig talt ikke huske en rygende fis. Det var bare Udenlandsdansker, som sagde det var på Amino Freelancer. 

Hvis det er tilfældet, at det er i debatten. Må han så oprette opgaven igen, og give mig feedback? 

- Sebastian.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 13:08

Sebastian, vi kan ikke bruge mere tid på det her. Du har haft 3 mand på opgaven og det har vi ikke råd til.
Kom nu videre med nye opgaver.

Fra Roskilde
Tilmeldt 13. Apr 11
Fra  Kolind Media Skrevet kl. 13:14

Martin Thorborg:

Sebastian, vi kan ikke bruge mere tid på det her. Du har haft 3 mand på opgaven og det har vi ikke råd til.
Kom nu videre med nye opgaver.

Det er også fair nok, jeg har bare ikke forstået det, som at vi stoppede tråden her. Men tak for hjælpen i hvert fald :-) Kan forstå der ikke er noget at gøre ved det. 

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)