Har også været plus nogle år og kan kun anbefale det |
Hej Roal
Ingen tvivl om det er pengene værd.
Sjældent har man fået så meget - for så få penge.
Så bare kom i gang.
Masser af hilsener
Rolf
Har også været plus nogle år og kan kun anbefale det |
Watches inspired by fighter jets
Hej Roal Ingen tvivl om det er pengene værd. Sjældent har man fået så meget - for så få penge. Så bare kom i gang. Masser af hilsener Rolf
|
Hvis man ikke bruger mulighederne, er det intet værd. Bruger man mulighederne, er det en meget symbolsk pris. Jeg er dybt taknemmelig over al det jeg har lært, og det netværk jeg har fået. Jeg bruger ikke Amino så meget mere ( har været plus i, vidst nok , 3 år ), men hvis Amino lukkede, ville det i sandhed være en stor sorg for mig. |
SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,- per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.
Mange tak for svarene. Jeg kan jo kun sige at de er rimelig so forventet.. kun positive ord. Skal jeg lige lave en hurtig konklusion så må det være at; PLUS får man det ud af som man selv putter i det. Sådan er det jo med mange ting i livet. ´Jeg må overveje sagen lidt.... |
Moving-u.dk, flytning til udlandet, billig udenlandsflytning, flytte til udlandet.
Hej Roald, Jeg synes da simpelthen, at fordelene ved Plus er indlysende - men det afhænger jo nok af øjnene, som ser! Hvis man nu, bare som et eksempel, sammenligner de reklamemuligheder der er på Amino med f.eks. en annonce i lokalsprøjtens side 7, så er der vist ingen tvivl om, at et års Plus er mere end almindelig billigt: Udover std. Amino får du adgang til udvidet reklameplads i din signatur samt diverse eksponering på bizz. Alene de to ting kan mere end retfærdiggøre prisen - efter min mening. Men herudover får du jo også adgang til "lukkede" områder og specielle tilbud og rabatter, som std. Amino ikke har. Men som andre også har nævnt, så afhænger værdien jo også meget af dig selv: Hvis du er meget aktiv kan du jo faktisk have "side 1 eksponering" med god reklameplads (signatur) og masser af godt eksponerede tilbud på bizz hver dag. Men hvis du omvendt ikke bruger disse muligheder, giver det dig jo heller ikke noget ... Jeg tror da bare, at du skal springe ud i at prøve det. Det er nok den bedste måde, at finde ud af, om det er noget for dig. dbh |
Læs om alle fordelene ved en varmepumpe på varmepumpeoversigten.dk
Jeg bruger ikke mulighederne nok... Derfor har det ikke rigtigt været noget værd for mig. Og jeg venter da vist stadigvæk på der kommer en eller anden SEO bog, eller også har jeg misforstået konceptet - hvilket er meget muligt da jeg har faens travlt :D Grunden til at jeg ikke får ret meget ud af min Amino Plus er nok hovedsageligt, som nævnt, at jeg har for travlt - og jeg har ikke rigtigt nogen grund til at søge efter flere kunder når jeg allerede drukner i arbejde vel? Det vigtigste for mig, er at de kunder jeg har er tilfredse - og det er de ikke hvis jeg tager for mange kunder ind... |
Har lige købt +medlemsskab Der er rigtig mange gode ting..... bare kom i gang. |