Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Logo til firma - grafikerpriser??

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Taastrup
Tilmeldt 12. Aug 08
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 12:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ved at starte en webshop og skal i den forbindelse have lavet et logo.

Jeg vil kontakte nogle professionelle da jeg ikke selv besidder evner udi dette og vil bare lige, for forberedelsens skyld, høre om nogen kan komme med et input til ca. priser??

Mvh. Dorthe

 

Fra Aarhus/Aalborg
Tilmeldt 31. May 11
Indlæg ialt: 41
Fra  IMENO Skrevet kl. 15:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dorthe

Hvis du opsøger et profesionelt bereau vil deres timepriser ligge omkring 700-1.000 kr./timen og jeg vil tro der går et par timer til at lave selve logoet. Men jeg er overbevist om at der sidder folk her på Amino der laver freelance arbejde som grafiker og kan gøre det til det halve, så synes da bare du skal have hentet nogle tilbud ind!

Du er også meget velkommen til at sende en mail til os, Imeno og vi vil vende tilbage med et godt tilbud. Vi er et mindre men professionelt bereau der netop designer webshops og logoer mv.

Ønsker dig alt mulig held og lykke! 

Mvh.

Søren Lander

Tilmeldt 20. Aug 07
Indlæg ialt: 215
Skrevet kl. 17:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Lav et selv med et grafikprogram - mener at photoshop ellers er der andre programmer som du kan hente gratis. Hvis du ikke kan tegne som jeg så lav et med bogstaver der ser pænt ud - en flot skrifttype er jo flot i sig selv . Hold en enkel stil hele vejen i gennem. Medmindre det ser decideret amatøragtigt ud - tjek det endelig med nogen kritiske personer - så er det din evne til at genere salg som er afgørende ikke om du har en avanceret hjemmeside etc. 

Med venlig hilsen Kaffedrikkeren. Erfaring med etablering af 4 små virksomheder, heraf to eksport. Er en realistisk kritisk optimist. Oplyser navn ved seriøse henvendelser.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:08
Hvor mange stjerner giver du? :

kaffedrikker:
mener at photoshop

 Et logo bør laves i vektor, f.eks. med Illustrator.

Jeg tager normalt kr. 1000,- for et logo, men har jo en svaghed for Amino, så Amino´er får det pt. til halv pris, nemlig bæpt kr. 500,- (excl. moms).

For det får du:

*Vektoriseret logo
*Lige så mange tilretninger der skal til for at du bliver tilfreds
* I alle de filformater og størrelser du ønsker

*Og sidst, men ikke mindst : No Cure No Pay.
Det vil sige, at hvis du mod forventning ikke synes jeg kan evne at ramme noget du kan lide og bruge, så kan du til hver en tid sige stop uden det koster dig en krone - og så er vil "lige gode venner" af den grund.

Fra Kolding
Tilmeldt 20. Dec 10
Indlæg ialt: 164
Skrevet kl. 18:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej!

Jeg ar bl.a. lavet logoer til Medievideo.dk og designson.dk

-Laver det gerne for 350 kr. eks. moms du betaler selvfølgelig kun hvis du er tilfreds, gider ikke have nogle sure kunder :). Hvis du kan komme med nogle retningslinjer i dag, kan jeg have det færdig i løbet af imorgen eller i aften.

Mvh.

Morten S Jensen

MedieVideo

Fra Kolding
Tilmeldt 20. Dec 10
Indlæg ialt: 164
Skrevet kl. 18:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen :)

Jeg kan lige tilføje at jeg normalt ikke vil udbyde mig selv så billigt. -Men da jeg skal have slået noget tid ihjel i aften syntes jeg det kunne være en fin lille hygge opgave :). Så det er nu ikke fordi de andre bud på nogen måde har været urealistiske. -De er faktisk ret billige :).

Mvh.

Morten Jensen

MedieVideo.dk

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)