Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nr. 1 på google.?? Flytning til udlandet

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Fredericia
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 108
Skrevet kl. 12:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Få 5 uger siden anede jeg intet om hjemmeside og alt hvad der tilhører og slet ikke hvad SEO var. Men efter at have læst meget op, har jeg dog fået en hvis forståelse for det. Derfor kan jeg ikke helt forstå at der de sidste 5 uger har været samme virksomhed som nr 1 på "flytning til udlandet og udlandsflytning" ( det er 2 forskellige, men de har begge ligget nr 1 på hver deres "ord") Som jeg har forstået SEO, ville det kræve meget at blive liggende som nr 1? eller har jeg misforstået det? Jeg tænker ikke på adwords, kun "normal" søgning.

Roal

Moving-u.dk, flytning til udlandet, billig udenlandsflytning, flytte til udlandet.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:27

Der er ikke den vilde konkurrence på ordret , ikke ret mange links til siden , den anden som har rimelige , ligger dog interne længere inden på siden

derved lav nyheder og vær aktive rundt omkring såsom amino.dk du  burde derved   enkelte kunne slå dem

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Aarhus
Tilmeldt 7. Sep 11
Indlæg ialt: 192
Skrevet kl. 12:32

Kan ikke helt forstå hvad søgeordret er. Er det hele: "flytning til udlandet og udlandsflytning" eller er det "flytning til udlandet" og "udlandsflytning"?

Som der bliver skrevet, hvis der ikke er så meget kamp om det, så kan det hurtigt blive skiftet ud eller du kan overtage.

Modsat, hvis det er en siden som sidder godt, har mange backlinks og generelt er overordnet troværdig, så kan det være svært at slå. F.eks. en generel side som wikipedia.

p.s., normal søgning kaldes også organisk søgning

Fra Fredericia
Tilmeldt 30. Nov 11
Skrevet kl. 12:45

det er 2 søgninger, "udlandsflytning" og "flytning til udlandet"

Der er tale om andre virksomheder, så kan ikke tro de " sidder godt" ... og tak, organisk søgning hermed tilføjet til nye ord...

@Mikael tak for info. jeg vil forsøge at være så aktiv som muligt..

Moving-u.dk, flytning til udlandet, billig udenlandsflytning, flytte til udlandet.

Tilmeldt 21. Dec 09
Indlæg ialt: 238
Skrevet kl. 12:55

Der er jo også rigtig mange andre parametre, end lige indgående backlinks. Onpage SEO, og tiden hvorpå siden har ligget inde med det "rankende" indhold er også vigtigt. 

Lige pt, er borger.dk nummer 1 på "flytning til udlandet", og denne side har en massiv domain authority, hvilket gør, at den med ganske få backlinks, kan komme til at ranke højt på stort set hvilken som helst frase.

Fra Fredericia
Tilmeldt 30. Nov 11
Skrevet kl. 12:58

Domain authority? har jeg aldrig hørt om, hvad er det?

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:59

Roal Limkilde:

@Mikael tak for info. jeg vil forsøge at være så aktiv som muligt..

flyt til udlandet er dog svær lige præcist dette ord der er en stærk siden med god interne sturktur nummer 1 , den har dog ikke skrevet ordret på lige som dit ord i h1 eller titlen

videoer omkring flytning

social aktiv vigtigt google plus facebook twitter

husk hav verdens vildeste iværksættere passion og der er rigtigt meget man selv kan lave kig her http://www.amino.dk/forums/t/147608.aspx?#996877

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Aarhus
Tilmeldt 7. Sep 11
Indlæg ialt: 192
Skrevet kl. 13:34

Kort sagt, det er staten = bliver anset som mere troværdigt og værdigfuldt.

Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 13:54

Nej, det kræver ikke nødvendigvis ret meget at blive ved med at ligge nr.1. Det afhænger helt af hvor mange konkurrenter der er om buddet. De ord du nævner er ikke særligt konkurrenceprægede.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)