Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

iPhone 4s - beskatning og bedste udbyder

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Mar 10
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 23:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil gerne have den nye iPhone 4s og har et par spørgsmål jeg håber i kan hjælpe med

1. Er der nogen der ved noget om multimedieskatten? Der var noget med den skulle afskaffes. Er den det?

2. Kan jeg trække mobilen fra hvis jeg også bruger den i privaten?

3. Hvilken udbyder anbefaler I. Dels priser men også dækning og service? 

Tilmeldt 28. Jan 12
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 23:57
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Multimedieskatten er afskaffet. Dette svarer på dine to første spørgsmål: http://øhauge.dk/nyheder/afskaffelse-af-multimedieskatten-og-hvad-saa/

Mht. 3. så har jeg har haft 3 mobil i mange år, men skiftet til Callme i sommer da jeg syntes der var ringe dækning i f.eks. Værløse hvor jeg er tid ude ved kunder.Er godt tilfreds med callme.

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 00:11
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Leadboosters:

www.callme.dk

www.3.dk

Velkommen til Amino. Der er lavet en "Kom godt i gang" side. den synes jeg du skal kigge lidt på. Men først når du har fjernet dine affiliate links :o)

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 16. Mar 10
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 00:21

Hej - tak for hurtigt svar. Dejligt at høre at multimedieskatten er blevet afskaffet ;o)

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 00:37
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Call Me POW 6 timer kunne være et bud, men den billigste pris afhænger af dit forbrug. Call Me benytter Telias netværk. Telia og Telenor har indledt samarbejde omkring deres netværk, hvilket fremadrettet giver Danmarks måske bedste dækning.

Kender du en Call Me kunde i forvejen, så vælg "vennekode" og indtast hans mobilnummer, så sparer du oprettelsen og får 150,- kr. rabat på første regning. Kender du ikke en Call Me kunde, så kan du bruge dette nummer: 42246278

Med vennekoden bliver mindsteprisen hos Call Me faktisk billigere end købsprisen på iPhone 4S hos Apple Store Smile

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)