Davs aminoer Jeg er en knægt på 18 år. der har en drøm om at måske leve af at underholde folk. det er bare det bedste sus at få folk til og grine. det vil jeg rigtige gerne til og gøre på en større skala.
Så jeg tænkte at jeg vil begynde og lave Youtube videoer ( lave sketches casting af computerspil med mere). jeg vil gerne spørge om hjælp til lidt af det hele hvad angår reklame af mig selv med mere.
så jeg vil spørge nogen af jer om på hvilken måde kan jeg få den bedste start på. hvordan kan jeg brande mig selv bedste gøre reklame for mit channel med mere.
mit råd vil være at lave en 2-3 videoer hvor du virkelig laver noget der er rigtig godt. Dvs indholdet skal være super og så skal du ikke spekulerer så meget på billedekvaliteten på videoen. Derefter ville jeg kontakte Douglas Entertainment som ejes af komikeren Casper Christensen, fordi han er konstant på udkig efter nye ansigter der er sjove og har noget på hjertet. Jeg ville simpelthen ringe til ham og gi ham linket til dine YouTube videoer fordi en type som ham sætter pris på frækhed og initiativ. Hans virksomhed ligger for enden af Strøget i København op mod Kongens Nytorv på samme side af bogbutikken Taschen.
en hjemmeside med en wordpressblog en let måde at få kunder du skriver om dig selv der et godt cv og ligger videoer der , få nogle til linke til siden og når folk søger på google kan alle se dig og måske er der nogle der kontakter dig fordi du findes på google
en wordpress onclick kan købes flere steder jeg anbefaler meebox.net tag det for 10 kr om måneden og du er vej mod kunder fra hele verden
social medier brand siden med google plus facebook og twitter
husk amino.dk super sted at være aktivt der sker noget hele tiden
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows