Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Branding "til starts virksomhed"

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 29. Jan 12
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 22:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Davs aminoer Jeg er en knægt på 18 år. der har en drøm om at måske leve af at underholde folk. det er bare det bedste sus at få folk til og grine. det vil jeg rigtige gerne til og gøre på en større skala.

Så jeg tænkte at jeg vil begynde og lave Youtube videoer (  lave sketches casting af computerspil med mere). jeg vil gerne spørge om hjælp til lidt af det hele hvad angår reklame af mig selv med mere.

så jeg vil spørge nogen af jer om på hvilken måde kan jeg få den bedste start på. hvordan kan jeg brande mig selv bedste gøre reklame for mit channel med mere. 

tak for hjælpen på forhånd

Lasse

Fra Kbh
Tilmeldt 13. Jan 11
Indlæg ialt: 400
Fra  Nordic Race Skrevet kl. 22:50

Faldt over den her video i dag, den kan du måske bruge lidt af.

">

En flot og enkelt hjemmeside, og ellers generelt sæt dig ind i facebook, youtube, twitter, facebook, google+

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:51

Hej Lasse

mit råd vil være at lave en 2-3 videoer hvor du virkelig laver noget der er rigtig godt. Dvs indholdet skal være super og så skal du ikke spekulerer så meget på billedekvaliteten på videoen. Derefter ville jeg kontakte Douglas Entertainment som ejes af komikeren Casper Christensen, fordi han er konstant på udkig efter nye ansigter der er sjove og har noget på hjertet. Jeg ville simpelthen ringe til ham og gi ham linket til dine YouTube videoer fordi en type som ham sætter pris på frækhed og initiativ. Hans virksomhed ligger for enden af Strøget i København op mod Kongens Nytorv på samme side af bogbutikken Taschen.

Held og lykke:-)

Per

Fra Kbh
Tilmeldt 13. Jan 11
Indlæg ialt: 400
Fra  Nordic Race Skrevet kl. 22:59
Tilmeldt 12. Oct 10
Indlæg ialt: 540
Skrevet kl. 23:02

1. lav godt indhold (gode videoer)

2. Markedsfør dem

- Spred dem via venner, bekendte, familie og kollegaer

- Facebook (...)

- SEO (lav en hjemmeside og optimer den på ord der er relevante i forhold til temaet i dine videoer eller din branche generelt)

- Fora (vær aktiv og hav en god signatur)

3. Brand dig

4. Lav en pressemeddelelse

5. Hiv fat i Casper Christensen el.lign.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:08

en hjemmeside med en wordpress blog en let måde at få kunder du skriver om dig selv der et godt cv og ligger videoer der , få nogle til linke til siden og når folk søger på google kan alle se  dig og måske er der nogle der kontakter dig fordi du findes på google

en wordpress onclick kan købes flere steder jeg anbefaler meebox.net tag det for 10 kr om måneden og du er vej mod kunder fra hele verden

social medier brand siden med google plus facebook og twitter

husk amino.dk super sted at være aktivt der sker noget hele tiden

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Aalborg
Tilmeldt 29. Jan 12
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 09:32

tusind tak for alle de Fantastiske gode svar :D(virkelig gode svar man kunne bruge til noget )

Jeg vil straks gå igang med at lave brainstorms og alt andet hvad der tilhører og håber jeg kommer igang med det hele inden for meget kort tid. 

hilsen

undertegnede :D

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)