Hej Lotte,
Lækre kager!!
Jeg synes det virker ret godt med det slideshow, som billederne kan køre i. Men der mangler noget beskrivelse af kager og varer. Jeg forestiller mig at kunderne, som gerne vil bestille dine varer måske kan blive lidt undrende, hvis de ikke er 100% inde i varesortimentet.
Når du nu alligevel skal oprette et domæne (for det er jeg helt enig med de andre, som har kommenteret at du skal), så husk at ret din mailadresse fra hotmail'en rundt omkring på siden. Igen vil det virke langt mere professionelt, at du benytter dit eget domæne til mail, end en hotmail. Hvis du ikke er så glad for at give slip på din hotmail, så er der mange muligheder for at linke dem sammen - både i mailprogrammer og med videresendelse fra den ene til den anden.
Og så vil jeg foreslå at du får lavet/selv laver et grafisk logo, som du kan bruge overalt hvor det er relevant - på hjemmesiden, på det lille icon i adresselinien (favicon), på faktura'er osv.
Og så synes jeg du skal finde et fladt beløb til forsendelse - eller i hvert fald en simpel beregningsform. Det vil gøre det lettere for kunderne at regne ud hvad de kommer til at betale for varerne. Og dermed også lettere for dem at trykke på "køb".
Jo, forresten - jeg synes der mangler en køb-knap på varesiderne?
Det er altså virkelig fedt at klikke rundt og se alle de mange kager, som du har afbilledet. Det er jo helt fantastisk kreativt. Når du tager billeder tror jeg det ville være godt, hvis du kan sætte kagerne op ad en hvid baggrund/bund. Så er der ikke noget andet til at trække fokus væk fra det vigtige.
Nå, det var lige en stribe tanker omkring din hjemmeside.
Go vind.
vh ib