Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Second opinion på sletning af tråd af moderator

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1511
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 17:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved der kommer nye tiltag på Amino, og var faktisk ikke klar over at man ikke kan skrive indlæg i "jeg har et tilbud til dig" medmindre jeg har en Amino plus konto. Men det lærte jeg af de uventet venlige svar :-)

Jeg er jo fra de gamle dage på Amino, hvor disse restriktioner ikke fandtes. Men det er da dejligt at blive flamet engang imellem, det giver hår på brystet :-)

Der kan sagtens gå et par måneder mellem mine besøg på Amino, så derfor er jeg ikke interesseret i et Amino Plus medlemskab.

Det handler ikke om råd, men om behov ;-)

Det lykkedes mig dog at lave et andet indlæg, som ikke er blevet fjernet, så det er jeg glad ved :-)

Gad vide hvor mange 1-stjerner og flaming dette udløser.

VH. GrN.dk 

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1543
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 17:27

Syntes ellers jeg gav dig et pænt og saglig svar i starten af tråden

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:32
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

gnowak:
og var faktisk ikke klar over at man ikke kan skrive indlæg i "jeg har et tilbud til dig" medmindre jeg har en Amino plus konto

Der bør Amino måske også få lavet, så der dukker en boks op med forklaring, når en ikke-plusser opretter indlæg???
Jeg synes vi har mange negative tråde omkring dette emne, så en pop-up eller lignende for ikke-plusser kunne måske forhindre mange af disse???

Blot et forslag i den gode ånds tjeneste...

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 17:53
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Man kan som "Ikke Plus'er" ikke oprette indlæg i "Jeg har et godt tilbud til dig" med en fin forklaring.
99% af dem vi har "problemer med" starter der og vælger at prøve at omgå tingene, ved at poste deres tilbud andre steder, så for dem hjælper det ikke og jeg vil være ked af at lave en popup der kommer frem hver gang "ikke plus'er" skriver noget, for at hjælpe den ene procent der opfører sig fint.

Jeg tror vi må leve med at Plus altid vil være en irritation for nogen, der vil jo altid være folk der mener at alt på nettet skal være gratis :-)

De bedste hilsner

Martin

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 18:32
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

gnowak:

Jeg ved der kommer nye tiltag på Amino, og var faktisk ikke klar over at man ikke kan skrive indlæg i "jeg har et tilbud til dig" medmindre jeg har en Amino plus konto. Men det lærte jeg af de uventet venlige svar :-)

Jeg er jo fra de gamle dage på Amino, hvor disse restriktioner ikke fandtes. Men det er da dejligt at blive flamet engang imellem, det giver hår på brystet :-)

Der kan sagtens gå et par måneder mellem mine besøg på Amino, så derfor er jeg ikke interesseret i et Amino Plus medlemskab.

Det handler ikke om råd, men om behov ;-)

Det lykkedes mig dog at lave et andet indlæg, som ikke er blevet fjernet, så det er jeg glad ved :-)

Gad vide hvor mange 1-stjerner og flaming dette udløser.

VH. GrN.dk 

Jeg tror du savner det lidt, ellers ville du ikke ulejlige dig med at søge støtte til en sag uden interesse for almenheden Smile

Så kom nu bare op med skejserne og støt et godt formål Big Smile

Køb ren argan olie her

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)