Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Valg af stof og tråd

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Feb 11
Indlæg ialt: 784
Fra  Køreskole Ginnerup Skrevet kl. 13:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Når vi snakker om at sy, er jeg på hjemmebane, og jeg er skrap til det. (er uddannet i det)

Jeg kan sy stort set hvad pokker jeg hitter på - men lige netop t-shirts kan jeg ikke lave, med mindre jeg får mig en fin dyr symaskine, der kan lave kanterne ordentligt. Jeg har faktisk to fine symaskiner, men det er ikke nok.

Måske din svigermor har en af de fine maskiner, men hvis hun ikke har, så skal du ud og købe en til hende, stoffet koster ikke gratis, og tråd heller ikke. Din svigermor skal klippe og sy dine t-shirts, det skal hun vel have noget for, da det tager tid. Har hun sagt ja til at starte en fabrikation?

Jeg synes du skal droppe det med hjemmesyede t-shirts, og gå igang med at undersøge hvor og hvordan du får fat i de t-shirts du skal bruge.

God vind

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Jan 12
Indlæg ialt: 160
Skrevet kl. 13:33

Ja du har nok ret, men igen hvis du kender nogle gode færdige t-shirts må du gerne sige til.

Men tak for de gode råd.

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Feb 11
Indlæg ialt: 784
Fra  Køreskole Ginnerup Skrevet kl. 17:35

Jeg har tænkt lidt mere på dine t-shirts.

Hvis du ikke selv skal trykke på dem, vil jeg foreslå at du finder ud af hvem der skal, for vedkommende kan meget let tænkes at have en melding til dig om, hvad det er godt/skidt at trykke på. Mange af dem der trykker, sælger i øvrigt de beklædningsgenstande, de trykker på.

Sørg for at have tænkt hele produktions-rækken igennem, før du gør alvor af noget som helst

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)