Jeg har 2 navne til en webshop jeg godt kunne tænke mig. Det ene er mere stille og roligt, det andet er ret flabet og vildt.
Jeg tænker bare at det er vigtigt at det er et navn som folk kan huske. Jeg er bare bange for nogen vil opfatte det negativt og som et billigt navn?
Der er tale om en shop med extensions osv.
Mange saloner osv. kalder det noget med Diva, Prinsesse askepost osv. Jeg er nok lidt mere en den modsatte boldt gade med det ene navn. Hvor fræk kan man tillade sig at være uden det virker utroværdigt og billigt? Også i forhold til logo?
er det et kort navn det er lettest at huske ,med den lange sætning du skriver ,lyder det til det bliver et for langt navn , så man ikke kan huske navnet
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Griner, jeg taler bare ret meget af natur, men det er ikke længere end dit ;)
Jeg har også talt med dig før i telefon i forbindelse med min tidl. stilling. Så du har nok oplevet jeg har ævlet ørene af dig før, men det er det jeg lever af ;)
Det er dælme svært at sige ja eller nej uden at høre navnet - du kunne jo købe begge to og så spørge os til råds?
Jeg synes det er fint at være fræk og flabet, men skal du sælge extensions skal navnet jo gerne relatere til noget, som de unge damer gerne vil sættes i forbindelse med.
hvis navnet er frækt, skal folk jo kunne se morsomheden eller ironien i det før at det bliver et godt navn, hvis det bare er et frækt navn uden nogen bindinger eller pointe falder det jo til jorden som plat og dårligt fundet på.
hvorfor ikke satse på en kort og nemt navn, det virker jo :-)
For hver gang du skruer en tak op for gadedrenge-stilen så vil der være nogen kunder der rynker på næsen og forsvinder, og du vil helt sikkert få øget omtale for at være "flabet" eller slet og ret anderledes, du skal afgøre med dig selv om det sidste kan opveje det første, eller om du hellere vil have en lille hyggeligt bix med en lille gruppe loyale "bitches" som kunder eller om du vil have alle nordsjællands fine "damer"? Det er jo et spm. om hvilket image du ønsker :-)
Umiddelbart vil jeg sige go for it ... der er sku nok derud som er stuerent, nypuretansk-rynke-på-næssen agtigt ...
jeg ville dog sige noget med ordret luder i vil virke for nedværdigt for mange kvinder vil jeg tro , jeg vil tro godekasser.dk vil være noget der lyder godt og positivt , der provokerer lidt uden at overdrive
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows