Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Start virksomhed i punkform, WHAT TO DO?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Jan 12
Indlæg ialt: 149
Skrevet kl. 04:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen. :)

Jeg er en ung dame der ønsker at opstarte en online dulle biks med import fra indien, Kina, Usa osv.

Jeg ved der er allerede findes mange af dem, men har fundet et produkt som alle andre ikke har.

Jeg har mange ideer og meget jeg faktisk rigtig gerne vil. Jeg har tænkt mig at starte i hair extensions og derefter bygge ud. Jeg  har i tankerne at starte det som en hobby beskræftigelse med senere henbilk på og prøve at blive en af de førende på market. Jeg ved jeg skal skille mig ud og jeg syntes også jeg kender mine konkurranter forholdsvis godt.

Jeg brænder virkelig for dette og jeg ELSKER alt sådan noget så jeg er på ingen måde tvivl om det er det jeg skal.

Jeg er ret kendt inden for market og er diplom udd. i at påsætte hår. Jeg ønsker som udgangspunkt ikke at påsætte hår men kun at sælge det.

Min tanke er at feks. at købe ind for 5000 kr. som jeg spare sammen, invistere i et større varelager for de ekstra penge jeg tjener, sådan så virksomheden selv laver sine egne penge uden jeg får løn og går jeg på "Rumpetten" så har jeg kun mistet feks. 5000 kr og ikke andet. Jeg vil ikke låne penge.

Jeg vil høre om der er nogen der har lyst til at hjælpe mig? Jeg er en klovn til økonomi selvom jeg har gået på handelsskolen, jeg er ikke særlig dygtig til alt det praktiske og jeg er lettere ordblind så det er svært at google og finde hvad man skal bruge og hvad men præcis skal undersøge. Plus jeg ønsker en bogholder eller revisoer anbefalet til en lille net hobby biks samt om golden planet er et godt sted at starte og hvor kan man få lavet logo m.m.

Hvis nogen skulle have lyst og tid. Er der nogen der vil hjælpe mig med hvad jeg skal gøre i punkt form?

Altså feks. 1 opret cvr nr. 2 find en revisor 3 kontakt dem og dem. 4 sådan importre du osv osv

Jeg undskyld hvis jeg virker lidt hjælpe løs men jeg har ingen til at hjælpe mig og det er bare meget rart med at klart overblik.

Jeg er super dygtig til at sælge, skabe relationer til mine kunder osv. skal bare lige bede om lidt hjælp også er jeg i gang ;)

På forhånd tak :)

Tilmeldt 18. Jan 12
Indlæg ialt: 149
Skrevet kl. 04:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Sådan så det bliver nemmere og mere ovrskueligt, Hvordan laver man en forretnings plan.

Det skal lige siges at jeg er HELT GRØN som i sikkert kan se og jeg er lige startet med at undersøge. (Jeg har prøvet at kigge på diverse hjemmesider, men syntes det er svært at finde noget hvor man kan finde en præcis liste fra A-z hvordan man begyndr altså "brugsanvisning".

Og ting man IKKE skal gøre og skal undgå og hvordan undgår man at blive snydt. Ja sorry, 1000 spørgsmål til professeren ;)

jeg er med på jeg skal lave en swot analyse osv.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)