Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

er der stadig vækst i iphone markedet?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Jan 12
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 00:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle.

Apples regnskab forbedres fra kvartal til kvartal og de sælger iPhones som aldrig før. Der dukker flere og flere virksomheder op iform af reparation af iPhones og tilbehør. Jeg har siddet og tænkt på, om der stadig er et marked eller om konkurrencen er blevet for hård, og muligheden for at prisdiffentiere er svær, da de fleste priser er skudt i bund?

På forhånd tak for svaret!

Thomas

Fra Varde
Tilmeldt 7. May 09
Indlæg ialt: 762
Skrevet kl. 00:40

Hej Thomas! :)

Hvis man kigger på salgstallene så kan man kort sagt sige "JA!"

Iphone 4S var den bedste iphone lancering Apple nogensinde har lavet. Derudover, så har salgstallene af computere generel en kæmpe nedtur i disse år, men Apple kører stadig med vækst på over 30 procent!

Der er mildest talt ild i røven på apple! - Mange tror også at de vil begynde at bruge af deres $100.000.000.000, og det bliver bestemt også spændende at se hvad de vil bruge dem til.

Det eneste af Apples produkter der er på retræte er deres Ipods.

Men konkurrencen er som du selv nævner utrolig hård, men det gælder måske om at finde en niche i nichen, for med så mange solgte enheder er det faktisk et rigtig stort marked, og undersøg for alt i verden konkurrencen før du går igang med noget som helst.

Med venlig hilsen
John Bakken 

Jeg skriver om gadgets og gear på ---> vilebo.dk <---

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 00:46

thomaspeter123:
Jeg har siddet og tænkt på, om der stadig er et marked eller om konkurrencen er blevet for hård, og muligheden for at prisdiffentiere er svær, da de fleste priser er skudt i bund?

Hvis du forventer at du skal ind og dumpe priserne, er det bestemt stadig en mulighed. Du skal så bare finde ud af hvordan du så skal tjene penge :o)

De er efterhånden skudt så langt ned, at jeg vil anbefale at det er noget andet du differentierer dig på.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:04

Markedet er ustoppeligt og salget af iPhones i 2012 vil tage helt nye højder, det forudser alle analytikere.

Selve tilbehøret er også en kæmpe milliardindustri, og der er plads til flere på markedet. Det sagt så er konkurrencen rigtig hård og der skal nok tages alternative markedsføringsmetoder for at kunne kæmpe mod de store.

Fra Viborg
Tilmeldt 6. Feb 12
Indlæg ialt: 5
Fra  MobilCenter Midt Skrevet kl. 18:34

Ja, hvis man formår give kunderne en go oplevelse når de får repareret deres mobil og samtidig holder sig til klasse A reservedele. Man kan sagtens konkurrere på priserne idag, men det ødelægger kun markedet for dig selv og de andre. Hvis du starter så gør dig selv den tjeneste kun at bruge klasse A reservedele og lad vær at konkurrere på pris. Hvis du forstår at promovere dig selv rigtigt kan du godt leve af at reparere smartphones, iphone og ipad.

MVH

Tilmeldt 28. Jan 12
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 20:42

Mange tak for svarene. Ville høre, om nogle havde nogle gode råd til at komme ind på markedet, for jeg har ikke kapital til at starte en ordentlig hjemmeside. Det ville måske også være smartest at starte med nogle enkelte ting også bygge sig op :)

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 20:46

Apple er en død fisk efter MANDEN døde. Man kan ikke købe det han havde for penge.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)