Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg skal starte forfra

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 21. Jul 10
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 19:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Nedstående skal ikke opfattes som om jeg vil have medføelse eller andet i den retning, MEN DET SKAL SES SOM EN ADVARSEL.

korte træk

2002 blev gift start et firma i Letland , med min Lettiske kone, Da det var Landbrug vi skulle leve af så var det nemmest at firmaet stod i hendes navn, pga den lokale lovgivning om hvem der kunne eje jord.

Jeg startede med at Tjene penge på store nye landbrug i Rusland (ansat som driftleder) konen blev der hjemme i Letland, for at købe jord og bygninger og starte det hele op som pengene kom ind.

det gik hammer godt helt der ud ad, det var lige før jeg kunne flyve.

I 2005 fik vi en datter, fars pige. men jeg fortsatte med at tjene penge i det store udland, jeg kunne det hele.

i 2007 havde vi så stort et landbrug at vi kunne leve af det , plus at det kunne udvides , via overskudet fra driften.

i 2011 (før det gik helt galt) havde vi 800 hektar jord og div maskiner og en bygningsmasse på 3 hektar bygninger på landet kostede næsten ingen ting og så havde vi dem når vi skulle udvide med grisene, med 200 søer som vi lavede ca 5000 slagtesvin på om året. som var betalt og ejet af os.

ud over landbruget havde vi også et par butikker og hjemmeside hvor vi skulle sælge udstyr til stalde og hjølpe viksomheder  som var min kones hobby

vi havde ca 30 ansatte

Vi havde en omsætning på omkring 10 millioner om året, og overskud på ca 1,2 millioner så det gik fornuftigt

vi havde delt det op så at hun tog sig af alt vedr penge regninger skat samt hendes hobby. jeg tog mig af landbruget

vi havde det godt, vores datter blev større.

Men så sker det utænkelige. i November 2011 kommer min kone ud til mig i maskinhuset, og siger vi skal have en snak, nå ja tænker jeg det problem løser vi hurtigt.

for at gøre en lang historie kort

min kone havde igennem den tid vi havde kendt hinnanden et forhold til en anden dansker som boede i Danmark, (jeg kender ham ikke og håber at jeg aldrig møder ham)

Min kone vil skilles, og flytte til danmark sammen med vores datter, og virksomheden, jaa , jeg skulle sådan set bare pakke mit tøj, for jeg ejet ingen ting, det eneste papir jeg havde var at jeg var gift med hende. FIRMAET BLEV STARTET  UGER FØR VI BLEV GIFT.

så hun solgte det hele tog min datter samt en masse penge med sig til Danmark.

og nu tænker i

man kan da ikke miste det hele så hurtigt, tro mig det kan man

Hun kan da ikke sælge et landbrug så hurtigt, nej det er rigtig , hun planlage det hele et halvt år før jeg fik sparket.

og havd med din datter ser du hende.  nej det gør jeg ikke , for da hun blev født blev jeg ikke skrevet som hendes far, hvilket jeg ikke vidste, så da jeg troede at jeg vedkendte mig at det var min datter , så skrev jeg faktisk under på at jeg ikke vil vedkende mig hende FOR DET HELE VAR PÅ LETTISK. 

leder du ikke efter hende jo det gør jeg men hun kan ikke findes da hun ikke er i Danmark merre, og lettisk myndigheder kan ikke gøre mere end de har gjort.

jeg mistede alt Datter kone firma venner 

så venner og bekendte. 

TÆNK JER OM GØR IKKE SOM MIG, man kan ikke stole på nogle når der er penge imellem få papir på alt og underskriv kun på noget i forstår 100%

Og hvad laver Brian i dag

Jeg har købt et Landbrug på 10 hektar og forsøger at sparke det igang.

jeg er startet forfra jeg giver ikke op, en dag skal jeg møde min lille pige igen, en dag får jeg venner igen en dag har jeg et fornuftigt landbrug

pengen tjener jeg ved at være ansat rundt omkring.

det var det

Med venlig Hilsen

Brian

PS hvis du nu ser noget på internettet om mig så passer det ikke det er min fortid (EX KONE) som har lavet det

Fra Farum
Tilmeldt 22. Nov 11
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 20:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Du får alligevel en hel masse medfølelse herfra! Jeg blev meget rørt af dit indlæg og jeg ønsker dig held og lykke med alt fremover!!!

Fra Stoke
Tilmeldt 16. Nov 11
Indlæg ialt: 866
Skrevet kl. 20:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Sygeste historie nogensinde. Ønsker dig alt held og lykke med at komme på benene igen!

Tilmeldt 20. Aug 07
Indlæg ialt: 215
Skrevet kl. 21:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Brian jeg blev trist over at  høre din historie, men glad for du fortæller den, så andre kan lære af den. Har selv kvajet mig med ikke at få aftaler på papir blandt bedste venner - det kan bare ikke understreges ofte nok!!!

På trods af min sympati for dig, så kan du dog ikke forvente at vi ikke vil lytte til din ex-kone, når du kalder hende en løgner og en bedrager. Folk skal have lov til at rense sig.

Med venlig hilsen Kaffedrikkeren. Erfaring med etablering af 4 små virksomheder, heraf to eksport. Er en realistisk kritisk optimist. Oplyser navn ved seriøse henvendelser.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:48
Hvor mange stjerner giver du? :

tit i livet glemme man alt det med kontrakter og når det er med venner og familie man har jo tillid om det er ene eller anden der gelmmer er sådan set lige meget det er begge partner der skal husk at have orden i tingene, for når man siger det og der loves det, er det tit en tolking også imellem venner , sådan er verden bare selv mellem venner og familie imellem tolker man ikke tingene ens

dog der det  endnu hårdere imellem venner og familie når der ikke laves kontrakter for man kan gå hen og miste en ven for livet , fordi man troet man forstod hinanden , så lav den kontrakt og hav orden i tingene

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 18. Jan 12
Indlæg ialt: 149
Skrevet kl. 05:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

HOLD NU KÆFT!!! :O

Hvad er det for en verden vi lever i? Jeg kan heller ikke lade være med at have medfølelse med dig!

Hvad man ikke dør af, bliver man stærkere af! Ja, trist med din virksomhed, men jeg tænker nu mere på din datter.

Kan du ikke gå til det der, bortførte børn med Janus på TV2? Det er jo GROTESK det der!

Der må jo være mere man kan gøre?

Fra københavn
Tilmeldt 20. Feb 07
Indlæg ialt: 561
Skrevet kl. 05:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Er sikker på at du vil komme igen - Kan mærke du har styrken! 

Hvis muligt så se det lyse i den relation i havde og den datter du værdsætter.

Har ingen erfaring på området, men prøvede at hjælpe:) 

Fra Hellerup
Tilmeldt 27. Nov 05
Indlæg ialt: 999
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 09:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Det passer ikke at en myndighed ikke vil/kan hjælpe dig. Det kan godt være at den lettiske lov omkring familiret ikke er så let gennemskuelig som den danske, men det er trods alt et land i EU. Har du talt med en lokal advokat? Du har vel forhåbentlig billeder, personlige mails, fælles venner, facebook osv, der kan dokumentere, at du "har" været hendes far i al den tid??

Nu kender jeg jo ikke historien i detaljer, men kan du lige få dig et par boller og kæmpe for din datter?? Din eks lyder til at være ret smart, men det skal vel kum udfordre dig til st være smartere. Ingen mennesker kan gemme sig, og så snart du har dokumenteret dit faderskab/eller tvivl omkring hendes leg, så er der tale om bortførsel af barnet. Så kan jeg love for at de nok skal finde hende.

Kan du så komme i gang??

William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk

Tilmeldt 21. Jul 10
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 15:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak alle sammen for de rar ord i sendte. men jeg skal lige gør en ting helt klar, jeg leder efter min datter det har jeg ikke opgivet, og jeg får alt den hjælp fra de personer som kan hjælpe på lovlig vis, MEN JEG VIL ALDRIG STILLE MIN DATTER I DEN SITURATION AT HUN SKAL VÆLGE, HVEM HUN VIL VÆRE HOS. hun skal bare vide at far er der for hende som hun ønsker det.

og ja der er altid 2 sider af en historie, og min ex skal også have lov til at forklare sig, DETTE VAR BARE MIN SIDE SÅDAN SOM JEG  HAR OPLEVET DEN.

Fra Haderslev
Tilmeldt 7. Nov 11
Indlæg ialt: 9
Fra  MF Consulting & Webdesign/Everlasting Jewelry Skrevet kl. 15:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Sorry her må jeg sgu lige sparke en bemærkning ind....Du har vist ikke læst Brians indlæg korrekt, problemet ligger jo i, at xkonen åbenbart IKKE har anført Brian som far til barnet og så har han INGEN RETTIGHEDER WHAT SO EVER!!!

Det er derfor det er så sindssygt vigtigt, at man altid tjekker alt hvad man skriver under (ja Brian ved godt man ikke vil virke mistroisk osv......) og sålænge tingene går godt er det nemt bare at køre derudaf..

Problemet er jo netop at alle mennesker kan blive fristet og har man div. aftaler på plads ja så er det altså meget sværere at prøve at snyde andre. Meeen netop når ALT står i hendes navn så er du FÆRDIG. Det er så trist en situation men kan forhåbentlig være med til, at andre lærer at lave skriftlige aftaler på ALT (det burde også være i alle parters interesse og hvis ikke så er der nok en lyssky grund til det!).

mvh kit

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)