Jeg har et lille problem med opstarten af min hjemmeside. Jeg har købt mit domæne, men nu er det store problem at få det op at køre så jeg kan komme igang med at designe/programere min hjemmeside. Jeg har læst diverseindlæg herinde hvor flere anbefaler Wordpress og Filezilla, derfor har jeg købt mit domæne hos ML Hosting, og har fået et kodebrev derfra.
Jeg har ændret de tre ting, brugernavn, kodeord og servernavn, i wp-config(sample) og omdøbt den. Jeg skal derfor videre til FileZilla, hvor det store problem kommer, jeg har indtastet vært, brugernavn og kodeord og når jeg trykker lyntilslut kviterer den med følgende svar: Kunne ikke forbinde til server. Det er samme kodeord, brugernavn og servernavn jeg har skrevet både i Wordpress og FileZilla, er det helt forkert?
Vært har jeg skrevet hjemmesiden uden www og med .dk
Brugernavn og vært er i mit tilfælde det samme hvis jeg bruger det fra kodebrevet og kodeordet er også det fra kodebrevet. Men FileZilla skriver Forbindelsesforsøg mislykkedes med "EAI_NODATA - No address associated with nodename". ?
Jeg har aktiveret det hos DK Hostmaster, man kan dog ikke se noget hvis man går ind på hjemmesiden, så synlig er den ikke endnu. Går der noget tid før det vil virke?