Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lidt title SEO hjælp vil være rart

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Fredensborg
Tilmeldt 14. Feb 11
Indlæg ialt: 582
Fra  Findkollegie.dk Skrevet kl. 14:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle!

Har lige et hurtigt spørgsmål. Nu er min side title på en af mine sider således "Kollegie - og ungdomsboliger på øerne". Men den kan minde lidt om Ungdomsboligs side title "Kollegie- og ungdomsbolig i hele ...".

Opstår så det der content .. (kan ikke helt huske hvad det hedder - men hvis man f.eks. kopiere en tekst fra en anden hjemmeside, også bliver den ikke vist i Google fordi den tag den side man kopierede fra)?

Håber i forstår hvad jeg mener. 

Modtag en månedlig e-mail med det bedste danske indhold om online markedsføring på Wizzi.dk.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:08
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

vis du kopiere en hel tekst opstår der duplikat , vis der er 3 ord ens på siden sammenlignet den anden gør det intet , men det er nærmeste umuligt at lave hver eneste sætning unik findes ikke et andet sted,

dog jo mere unikt og god læsbar tekst jo bedre er det, dog finde nye sætninger for din side hvor det er nærmeste eneste sted det skrives sådan kan ødelægge folk forstår hvad man mener , det fuldt ud unikke er ikke altid bedste , find en balance gang, imellem læseforståelse og søgeord optimering

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Odense
Tilmeldt 26. Oct 09
Indlæg ialt: 709
Fra  STEPUPFITNESS.DK Skrevet kl. 15:10

Sportsernæring skal købes hos STEPUPFITNESS.DK - Sportsernæring til dig der vil se resultater.

Fra Fredensborg
Tilmeldt 14. Feb 11
Fra  Findkollegie.dk Skrevet kl. 15:27

Okay - lyder godt!

Tak for artiklen, Richard! - Den er meget brugbare :-)

Modtag en månedlig e-mail med det bedste danske indhold om online markedsføring på Wizzi.dk.

Fra Fredensborg
Tilmeldt 14. Feb 11
Fra  Findkollegie.dk Skrevet kl. 15:42

Har lige et til spørgsmål:

Hvordan laver man dette i ens URL når man søger i Google, ligesom hvis du f.eks. søger i Google udrejse.ku.dk  Gode råd og planlægning.

I stedet for f.eks.:

www.ug.dk/flereomraader/.../om_at_finde_en_bolig.aspx

Altså det er disse tegn: jeg snakker om. 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)