Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Manglende betaling - hvad ville du gøre?

Side 6 ud af 6 (54 indlæg)
Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 08:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Kim Thranborg:
Så er det jo ikke muligt at give kunden midlertidig adgang indtil der er betalt...

Det jeg tror Jan er ude efter her er at forkalre der er mange andre ting man kan gøre for at undgå at havne som trådstarter. En Af dem er den model Jan beskriver, vi er enige om det ikke kan bruges når skaden er sket, men i fremtiden kan man jo sikre sig på den måde, hvilket ikke er ulovligt.

Man kan uden problemer sætte en shop op, give kunden adgang i 3 dage så denne kan tjekke at det virker og alt er som aftalt, når kunden har godkendt lukkes der ned til fakturaen er betalt, så er det jo op til kunden hvornår denne vil i gang.

/allan

Fra Nykøbing F
Tilmeldt 29. Jun 10
Indlæg ialt: 793
Fra  Glad Gruppen Skrevet kl. 09:21

Jeg er blevet dybt træt af kunder der ikke betaler mine regninger, så jeg er blevet hård med rykkerproceduren.

3 rykker med inkassovarsel og derefter lader jeg Transcom inkasso tage over. Det er billigt og effektivt, for det koster mig ikke noget at bruge dem. Men kunderne har respekt for inkassovarsel, og jeg har faktisk kun en enkelt kunde, jeg stadig afventer betaling fra efter 6 år som selvstændig. Det er en hitrate jeg godt kan leve med.

Venligst

Brian Phillip

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 09:29
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Presta:

igang:

Du spørger hvad andre ville gøre. Jan svarer og du kvitterer med den personlige sviner, som du ikke har noget belæg for. Det er sjældent jeg bruger én stjerne, men denne gang var den fuldt fortjent.

Presta:
For det første, jeg er ikke en han, men en hende.

Så kan jeg bedre få tingene til at hænge sammen

Hvis kriteriet er, at jeg er en kvinde, og du dermed fuldt beretiget kan give mig en stjerne herfor, så er der da godt nok noget i vejen med Amino!

Stjernen er udelukkende baseret på indholdet i det indlæg.

Jeg kan bedre forstå at det virker som om der er så mange følelser med i dette tilgodehavende, nu jeg ved at du er kvinde. Overordnet set virker det som om kvinder reagerer mere følelsesladet end mænd, selvom der selvfølgelig er en del fra begge køn, der skiller sig ud. Så det var såmænd bare det jeg mente.

Presta:
Jeg begriber ikke, hvorfor du tyer til et personligt angreb - eller hvorfor "Igang" finder det nødvendigt at nævne, at det nok er fordi at jeg er en kvinde, at jeg nok ikke forstår, hvad der skrives.

Kan jeg ikke få dig til at udpege hvor jeg har skrevet det?

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 09:43
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Kim Thranborg:
Er det ikke det man gør når der sendes mail eller telefonisk forsøges at få kunden til at betale ???

Der er forskel på om man ringer og beder om penge eller om man har indledt en rykkerprocedure der skal ligge til grund for en senere inkassosag. Derfor foreslår jeg at man accepterer en ny betalingsdato til den dato kunden oplyser man kan betale, men indleder rykkerproceduren og derved i rykker 1 sætter sidste rettidige dato for betaling til den hvor kunden mener man kan betale (hvilket kan være den dato man kan forvente vedkommende får moms tilbage og derved afregner som lovet)

Et bedre forslag er dog det som en anden kom med, at man får underskrevet et frivilligt forlig der kan indbringes direkte til fogedretten ved misligholdelse.

Men alt i alt, og uanset om man kan lide det eller ej, så er trådstarter selv skyld i situationen grundet forretningsgangen, da der altid er en risiko ved at give kredit.

Kim Thranborg:
I dette tilfælde er det beskrevet at Hun har fået adgand til en installeret shop og opgaven består i at lave indstillinger, oprette varer etc.

Kommer først langt senere i tråden. Det STÅR IKKE SKREVET på side 1. LÆS!

Kim Thranborg:
Desværre endte den med at nogle få fik spoleret "stemningen" og tog begrebet "mudderkastning" i brug ved at diskutere detaljer hvor ordstilling og formulering i bund og grund var den eneste forskel. Man endte med at svine hinanden til hovedsagligt fordi man ikke havde den samme mening/holdning til tingene.

Der tager du helt fejl. Min skrappere tone kommer aldrig af sig selv, hvis man spiller smart i det skrevne ord som hun alene selv starter i andensidste indlæg på side 4 og bliver ved med at tillægge mig en holdning jeg IKKE har skrevet, så trækkes linierne op. Man skal bare læse tingene og forstå dem, hvis ikke man forstår dem så kan man spørge, derved bliver man klogere. Det kan være en fordel at læse alt for at se tingene i kontekst. Ligeså snart tingene tages ud af kontekst, så opstår uenighederne, som det udemærket ses her.

Køb ren argan olie her

Side 6 ud af 6 (54 indlæg)