Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Telefoni for en lille virksomhed

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Vanuato
Tilmeldt 24. Apr 09
Indlæg ialt: 1458
Fra  Kaffes Skrevet kl. 17:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg følger lige med i tråden.

Jeg oprettede en tråd for et par dage siden om samme emne - nu har jeg oprettet en konto hos Firmafon for at teste dem lidt af. Umiddelbart ser det ok ud men med plads til forbedringer.

/Søren

Fra Middelfart
Tilmeldt 1. Dec 08
Indlæg ialt: 238
Fra  Dynamics Experts ApS Skrevet kl. 12:01

Michael_N:
Erik P. Ernst:
Utroligt at de ikke på een eller anden måde kan skrive i deres system at jeg ikke ønsker at blive kontaktet af dem.

Har du bedt telemarketingselskaberne om at sætte dig på do not call listen?
Om de ikke gør det så er de MEGET oseriøse

Der er ju nogle stykker der sælger på vegne af telia

Ja det har jeg bedt dem om de første 10-20 gange. Nu gider jeg bare ikke Telia mere. De er for useriøse hvis de outsource deres call til sådanne firmaer.

/Erik

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:06

Erik P. Ernst:
Ja det har jeg bedt dem om de første 10-20 gange. Nu gider jeg bare ikke Telia mere. De er for useriøse hvis de outsource deres call til sådanne firmaer.

Det samme her. Men ikke desto mindre bliver jeg ringet op 2-3 gange HVER ENESTE måned fra et callcenter, der vil bilde mig ind, de ringer fra selve Telia.
Desværre er jeg blevet så irriteret, at det nu går ud over telesælgerne, da jeg simpelthen ikke vil spilde min tid med, at forklare at jeg ALDRIG agter at benytte Telia som leverandør mere. For så kommer den der sædvanlige "sælger-fif-sætning: "Jamen, vil du ikke spare...", som man kan høre de læser op fra en manual og derfor ikke altid har koncentration til at høre, hvad jeg rent faktisk siger...

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 12:18
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Erik.

Hvis  i har smartphones, kunne skype jo være en mulighed? Jeg vil også tro, de har de andre ting du efterspørger.

Kan i ikke blot, købe en telefon, sætte et simkort i, og inde i indstillinger, sætte den til at omstille til din telefon, som det første, og installere din telefon, til at omstille til din partners, hvis der intet svar er eller omvendt?

Fra Middelfart
Tilmeldt 1. Dec 08
Indlæg ialt: 238
Fra  Dynamics Experts ApS Skrevet kl. 23:09

Kaffe & Co:

nu har jeg oprettet en konto hos Firmafon for at teste dem lidt af. Umiddelbart ser det ok ud men med plads til forbedringer.

Hej Søren

Vil da gerne høre hvad det er for nogen forbedringer du synes der ville være plads til hos dem?

/Erik

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 09:56

1 stjerne for en god ide og være hjælpsom? Hold da op Erik...

Fra Ølgod
Tilmeldt 28. Aug 06
Indlæg ialt: 92
Fra  Astina.dk A/S Skrevet kl. 21:58

Vi har stået lidt i samme situation, eller faktisk meget længe, men alle de muligheder vi har fået efter kontakt til telebutikker, TDC, Telia, vores fiber leverandør osv. har altid være forbundet med udgifter på rigtigt mange penge, vi har netop skiftet til www.maxtel.dk med ip telefoni og det har virkelig irriteret mig vi ikke har gjort det for 3 år siden, det kostede meget få penge og set i forhold til vi har udskiftet samtlige telefoner så syntes jeg det er yderst rimeligt, og koster under en 10. del af samtlige andre tilbud, derudover har vi nu et super proffesionelt og flexibelt telefoni system.

Vi er nu også ved at overveje at integrere alle mobiltelefoner ind i vores IP telefon system gennem Maxtel.

astina.dk alt i styling unikt biludstyr

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 16:48

Måske var 5tel også at overveje - her får du i hvert fald firmatelefoni til rigtig gode priser, med mulighed for at kombinere IP-telefoni med mobiltelefoni. (se evt. tråden http://www.amino.dk/forums/t/151944.aspx )

For en god ordens skyld, skal det siges at jeg selv kører på 5tels system - og samarbejder med folkene bag, dog uden at modtage nogen form for provision af dem...

/ Emil

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)